۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۴
کد خبرنگار: 5521
کد خبر: 85306329
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نحوه بررسی تقویم قیمتی پروازها در اسنپ تریپ

۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۴
کد خبر: 85306329
نحوه بررسی تقویم قیمتی پروازها در اسنپ تریپ

زمانی که قصد خرید بلیط هواپیما را دارید، فاکتور قیمت، یک عامل تاثیرگذار در انتخاب شما به‌حساب می‌آید. در واقع این که بلیط هواپیما را به چه قیمتی خریداری کنید، در برنامه‌های سفر شما، به‌صورت مستقیم تاثیر دارد. در اپلیکیشن و نسخه وب اسنپ تریپ، به عنوان یک سامانه جامع فروش بلیط هواپیما به‌صورت آنلاین، تقویم قیمتی برای پروازها در نظر گرفته شده است.

زمانی که قصد خرید بلیط هواپیما را دارید، فاکتور قیمت، یک عامل تاثیرگذار در انتخاب شما به‌حساب می‌آید. در واقع این که بلیط هواپیما را به چه قیمتی خریداری کنید، در برنامه‌های سفر شما، به‌صورت مستقیم تاثیر دارد. در اپلیکیشن و نسخه وب اسنپ تریپ، به عنوان یک سامانه جامع فروش بلیط هواپیما به‌صورت آنلاین، تقویم قیمتی برای پروازها در نظر گرفته شده است. به این ترتیب شما شانس آن را دارید که وضعیت قیمتی پروازها را دنبال کرده و بهترین سفر هوایی، متناسب با بودجه خود را خریداری کنید.

در این مطلب قصد داریم نگاهی نزدیک‌تر و دقیق‌تر به نحوه بررسی تقویم قیمتی پروازها در اسنپ تریپ بیندازیم. اگر شما نیز مایل هستید که در این باره اطلاعاتی به دست بیاورید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تقویم قیمتی پروازها در اسنپ تریپ

همان‌طور که اشاره کردیم در اسنپ تریپ، تقویم قیمتی پروازها به‌خوبی اعمال شده است و شما می‌توانید با نگاهی به صفحه پروازهای از مبدأ به مقصد مورد نظر خود در یک تاریخ خاص که مد نظر دارید، نسبت به این قیمت‌ها و تفاوت‌های آن‌ها، مطلع شوید.

شما می‌توانید در صفحه مربوط به جستجوی بلیط پرواز خود، مبدأ و مقصد را انتخاب کرده و نرخ بلیط هواپیما در روزهای قبل و بعد از تاریخ قطعی پرواز خود را نیز مشخص کنید. این راه‌حلی سریع و آسان است که بتوانید به تقویم قیمتی پروازهای مورد نظر خود، دسترسی داشته باشید. به این شکل شما به‌جای آن که روز قطعی و مشخصی را برای خرید بلیط هواپیما تعیین کنید، یک روز را به‌صورت نسبی معلوم کرده و با دنبال کردن قیمت بلیط هواپیما در روزهای قبل و بعد از آن، می‌توانید بهترین نرخ بلیط پرواز را انتخاب کرده و برای همان روز و ساعت، خرید خود را انجام دهید.

این امکان در خرید بلیط هواپیما از تقویم قیمتی پروازها در اسنپ تریپ، کمک خواهد کرد تا بهترین و ارزان‌ترین قیمت و هزینه را برای تهیه بلیط پرواز، پرداخت کنید. به طور مثال برای بلیط هواپیما تهران کیش ، شما می‌توانید از این تقویم قیمتی استفاده کرده و در یک بازه زمانی چند روزه، بهترین بلیط را انتخاب کنید. به‌واقع در تقویم قیمتی بلیط هواپیما اسنپ تریپ، قیمت بلیط‌های پرواز در چند روز پیاپی نمایش داده شده و شما می‌توانید بهترین بلیط برای سفر هوایی خود را از میان آن‌ها، مشاهده کرده و نسبت به خرید آن، اقدام کنید.

نحوه بررسی تقویم قیمتی پروازها در اسنپ تریپ

بلیط پرواز چارتری یا سیستمی

در کنار مواردی که در بالا ذکر کردیم، توجه داشته باشید که نوع بلیط هواپیما یعنی چارتری یا سیستمی نیز در هزینه خرید بلیط هواپیما شما، تاثیر خواهد داشت. از این روی اگر می‌خواهید که ارزان‌ترین بلیط هواپیما از مبدأ به مقصد موردنظر خود را انتخاب و خریداری کنید، بهتر است که به سراغ بلیط‌های چارتر شده بروید. در این صورت هزینه کمتری برای خرید بلیط هواپیما، پرداخت خواهید کرد. البته در بعضی مواقع که بلیط چارتری ارائه نشده یا شما دیر اقدام کرده و تمام بلیط‌های موجود چارتر شده، فروخته شده باشند، چاره‌ای جز خرید بلیط سیستمی نخواهد بود.

تفاوت‌های خاصی نیز میان بلیط‌های هواپیما سیستمی و چارتری وجود دارد. به طور مثال نرخ بلیط پرواز برای کودکان در پروازهای چارتری، متمایز نبوده؛ اما در پروازهای سیستمی، بین قیمت بلیط پرواز کودک و بزرگسال، تفاوت وجود دارد. به طور نمونه در خرید بلیط هواپیما کرمان تهران به‌صورت چارتری، نرخ بلیط کودک و بزرگسال یکسان است.

خرید بلیط لحظه آخری از اسنپ تریپ

به جز این‌ها، یک امکان دیگر وجود دارد که شما با خرید بلیط لحظه آخری در اسنپ تریپ، هزینه به‌مراتب کمتری از آن چه باید، برای خرید بلیط هواپیما بپردازید. به این ترتیب کافی است که در زمان لازم، مرتب صفحه بلیط‌های پرواز مربوط به مبدأ تا مقصد سفر خود را بررسی کرده و به‌محض آن که بلیط لحظه آخری باز شد، برای خرید آن اقدام کنید.

به طور معمول بلیط‌های لحظه آخری از پروازهای چارتری که موفق به فروش تمام بلیط‌های سفر هوایی خود نشده‌اند، با قیمت به مراتب کمتری از نرخ اصلی پرواز، به فروش می‌رسند و این یک فرصت عالی است که هزینه کمتری بابت سفر هوایی خود، پرداخت کنید. البته در نظر داشته باشید که بلیط‌های لحظه آخری پرواز نیز با محدودیت‌ها و شرایط خاص خود همراه هستند و شما باید بلافاصله برای سفر آماده شوید.

دانلود و نصب اپلیکیشن اسنپ تریپ

از آن جایی که شما ممکن است همیشه به سیستم کامپیوتری دسترسی نداشته باشید، توصیه می‌کنیم که یک بار اپلیکیشن اسنپ تریپ را روی گوشی تلفن همراه هوشمند خود دانلود و نصب کرده و از آن پس هر زمان که نیاز داشتید، به‌راحتی به این اپ وارد شده و بلیط‌های پرواز در مسیرهای مورد نظر خود را دنبال کنید. به این ترتیب رصد قیمت بلیط‌ها و خرید هر یک از آن‌ها نیز با سهولت بیشتری انجام شده و هر لحظه که مایل باشید امکان دریافت خدمات اسنپ تریپ، برای شما وجود خواهد داشت.

نحوه بررسی تقویم قیمتی پروازها در اسنپ تریپ

خرید بلیط هواپیما از اسنپ تریپ

با توجه به امکاناتی که پلتفرم اسنپ تریپ برای کاربران خود در نظر گرفته است، به نظر می‌رسد که بتوان بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین شکل خرید آنلاین بلیط پرواز را از این سامانه تجربه کرد. کافی است که مبدأ و مقصد سفر خود و تاریخ سفر را ثبت کرده و لیستی کامل از پروازهای مختلف در آن روز را مشاهده کنید. پس از آن رزرو و خرید بلیط هواپیما، با بهترین قیمت، در کمترین زمان صورت خواهد گرفت. شما چه نظر و تجربه‌ای در این باره دارید؟ آیا پیش از این به‌صورت اینترنتی بلیط پروازی را خریداری کرده و تا چه اندازه نسبت به این فرایند رضایت داشتید؟ پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک گذاشته و آن‌ها را در خصوص تقویم قیمتی پروازها در اسنپ تریپ، مطلع کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha