گزارش سایت روسی از احتمال حضور تزارها در لیگ برتر کشتی ایران

تهران- ایرنا- سایت کشتی داغستان از حضور هفت قهرمان روسی این رشته در مرحله نهایی لیگ برتر کشتی ایران خبر داد.

به گزارش ایرنا، لیگ برتر کشتی آزاد ایران از ۱۸ مهر آغاز و هفت تیم در آن با هم به رقابت پرداختند. در پایان مرحله گروهی این مسابقات تیم هوتن انبوه سازان، پاس تهران، بانک شهر و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان تیم‌های برتر به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند. دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی، رده‌بندی و فینال لیگ برتر کشتی ایران روز جمعه (۱۰ آذرماه) در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار و در پایان آن قهرمان این فصل لیگ برتر کشتی آزاد معرفی خواهد شد.

در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات تیم بانک شهر به مصاف پاس تهران و تیم انبوه‌سازان هوتن به مصاف دانشگاه آزاد اسلامی می‌رود.

در لیگ کشتی هر تیم می تواند ۲۵ کشتی‌گیر را در ترکیب داشته باشد که سه کشتی‌گیر آن می‌توانند از قهرمانان خارجی باشد. قانون جذب کشتی‌گیران در مراحل پایانی لیگ برتر موجب شده تا تکاپوی تیم‌های متمول کشتی ایران برای جذب ستاره‌های سرشناس کشتی آزاد ایران و جهان در این روزها بیشتر شود.

روز گذشته تیم بانک شهر یدالله و ارشک محبی و امیرعلی آذرپیرا را به خدمت گرفت. همچنین اخباری از حضور قهرمانان روسی در دیدارهای پایانی لیگ برتر کشتی آزاد به گوش می‌رسد.

سایت کشتی داغستان با اشاره به هیجان در دور پایانی رقابت‌های لیگ کشتی آزاد ایران نوشت: زائور اوگوئف، عباس‌گادژی ماگومدوف، شامیل ممدوف، ماگومد رسول گاژی ماگومدوف، اینالبک شریف، زائوربک سیداکوف و آرتور نایفونوف آزادکاران روسی هستند که به ایران سفر کرده تا در مرحله پایانی لیگ کشتی برای تیم‌های ایرانی مدعی به میدان بروند.

گفته می‌شود آزادکاران روسی به احتمال زیاد با ۲ تیم بانک شهر و انبوه سازان هوتن قرارداد امضا خواهند کرد.

برنامه مسابقات به این شرح است:

دیدار اول: بانک شهر – پاس تهران

دیدار دوم: انبوه سازان هوتن – دانشگاه آزاد اسلامی مازندران

دیدار سوم: بازنده‌های مرحله نیمه نهایی (رده‌بندی)

دیدار چهارم: برنده‌های مرحله نیمه نهایی (فینال)

ساعت شروع مسابقات: ۹ صبح

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha