۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۲۴
کد خبر: 85306019
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نویر تا ۲۰۲۵ با بایرن تمدید کرد/ جانشین کاپیتان هم می‌ماند

تهران- ایرنا- کاپیتان و دروازه‌بان تیم فوتبال بایرن‌مونیخ قرارداد خود با این تیم را تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرد.

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا، باشگاه بایرن‌مونخ امشب به طور رسمی از تمدید قرارداد با ۲ دروازه‌بانش خبر داد. براساس اعلام باواریایی‌ها، قرارداد مانوئل نویر کاپیتان و دروازه‌بان ۳۷ ساله این تیم به همراه اِسون اولریش دیگر دروازه‌بان این تیم تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۵ تمدید شد.

نویر پس از تمدید قرارداد با بایرن گفت: خوشحالم که یک سال دیگر در اف‌سی بایرن می‌مانم. بعد از مصدومیت طولانی مدت، دوباره می‌توانم بازی کنم و حضور در زمین با این تیم برای من بسیار لذت بخش است.

نویر تا ۲۰۲۵ با بایرن تمدید کرد/ جانشین کاپیتان هم می‌ماند

وی افزود: مطمئن هستم که همراه با هواداران، می‌توانیم به اهداف بزرگ خود در سال‌های آینده دست یابیم و حضور در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۵ در مونیخ یکی از آنهاست. دانستن اینکه هنوز اسون را در کنارم دارم، آن را زیباتر می‌کند.

اولریش، دروازه‌بان دوم بایرن هم پس از تمدید قراردادش اظهار داشت: وقتی در سال ۲۰۱۵ از اشتوتگارت به اف‌سی بایرن آمدم، هرگز فکر نمی‌کردم اینقدر طولانی اینجا بمانم. اکنون قراردادم را تا سال ۲۰۲۵ تمدید کردم و برای رسیدن به اهدافمان کمک خواهم کرد.

نویر تا ۲۰۲۵ با بایرن تمدید کرد/ جانشین کاپیتان هم می‌ماند

وی ادامه داد: رابطه من و مانوئل خیلی بیشتر از زمین فوتبال است و با هم دوست هستیم.

نویر در سال ۲۰۱۱ از شالکه ۰۴ به بایرن پیوست و از سال ۲۰۱۷ کاپیتان این تیم بوده است. او ۲ بار سه‌گانه لیگ قهرمانان اروپا، بوندسلیگا و جام حذفی آلمان را در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۲۰ کسب کرده است.

او با بایرن، ۱۱ بار قهرمان بوندسلیگا و ۶ بار قهرمان جام حذفی شده است. نویر در مجموع ۴۹۴ بازی با پیراهن بایرن انجام داده است و می‌تواند تا قبل از پایان سال به رکورد ۵۰۰ بازی باستین شواین‌اشتایگر برسد.

نویر همچنین با ۱۱۷ بازی عنوان بیشترین بازی ملی را با پیراهن ژرمن‌ها در اختیار دارد و عضو تیمی بود که در جام جهانی ۲۰۱۴ قهرمان شد.

نویر تا ۲۰۲۵ با بایرن تمدید کرد/ جانشین کاپیتان هم می‌ماند

اولریش هم در سال ۲۰۱۵ از اشتوتگارت به بایرن آمد و جدای از یک دوره کوتاه‌مدت که در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ در هامبورگ بازی کرد، یکی از بازیکنان بایرن بوده است.

او در سال ۲۰۲۰ سه‌گانه را جشن گرفت و هفت قهرمانی بوندسلیگا به همراه سه جام حذفی را همراه بایرن به دست آورد. اولریش تا به امروز ۹۸ بازی برای بایرن انجام داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha