سالن ورزشی شهرداری قشم با ۲۵ درصد پیشرفت در حال ساخت است

قشم - ایرنا - شهردار قشم گفت: سالن چند منظوره این شهرداری در راستای بازآفرینی بافت فرسوده شهر قشم با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است.

میرداد میردادی روز سه شنبه در جریان بازدید از این طرح عمرانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این طرح که با حضور استاندار هرمزگان کلنگ زنی شده اکنون به پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی رسیده و عملیات زیرسازی و اجرای فونداسیون آن پایان یافته است.

وی ادامه داد: ساخت این سالن ورزشی با اعتبار ۲۱۸ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال در زمینی به مساحت یکهزار و ۱۰۰ مترمربع در حال انجام است.

شهردار قشم توضیح داد: بر اساس برآوردهای فنی صورت گرفته این طرح در نیمه نخست سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

میردادی اضافه کرد: شهرداری قشم امسال ۲۴ طرح عمران شهری را با اعتبار سیزده بیلیون ریال (۱۳۰ میلیارد تومان) در دستور کار دارد.

دور جدید نهضت آسفالت در قشم آغاز شد

وی از آغاز دور جدید نهضت آسفالت در شهر قشم با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: سال گذشته در راستای اجرای نهضت آسفالت در قشم، ۶۰ هزار مترمربع از معابر شهر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال بهسازی و آسفالت شد.

وی افزود: امسال نیز ۱۲۰ هزار مترمربع از معابر قشم با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال از محل منابع درآمدی شهرداری و اعتبارات یارانه‌ای سازمان شهرداری‌ها آسفالت می‌شود.

شهردار قشم تصریح کرد: ۲۱ محله تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرد و علاوه بر این محلات، معابر برخی از بلوارهای اصلی شهر نیز بهسازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای ۱۲۰ هزار مترمربع آسفالت در قشم در قالب ۲ قرارداد تا پایان امسال اجرا خواهد شد، بیان کرد: در دور جدید آسفالت شهر قشم ۳۳ هزار و ۳۰۰ مترمربع از معابر با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال آسفالت خواهد شد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha