امام جمعه بوشهر: نیروی دریایی ارتش مایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

بوشهر-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صلابت و اراده مصمم خود مایه اقتدار کشور در آبراه‌های بین‌المللی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری " روز سه‌شنبه در نشست با فرمانده و کارکنان پایگاه دریایی بوشهر با تبریک روز نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش یکی از مهمترین ابعاد نیروهای مسلح است که نقش مهم و تاثیرگذاری در عرصه دفاعی و اقتدار ایران اسلامی دارد.

وی بیان کرد: در نظم نوین آینده جهان دریا نقش مهم و فوق‌العاده دارد و در این عرصه کشوری موفق است که از بتواند از دریا به نحو مطلوب استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: آینده به شکلی رقم می‌خورد که کشورهای فاقد دریا و سواحل به کشورهای دارای این ظرفیت وابستگی پیدا می‌کنند.

صفایی بوشهری ادامه داد: تولیدات دانش‌بنیان و سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دریایی ازجمله برنامه مورد نظر در حوزه دفاعی و نظامی است که این مهم در تدوین طرح جامع دریایی در حوزه دفاعی و نظامی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی افزود: نیروی دریایی سپاه و ارتش پیوندی ناگسستنی و ستودنی دارند که با بهره‌گیری از ناو، زیردریایی و دیگر تجهیزات پیشرفته برای ایران اسلامی اقتداری مثال زدنی رقم زدند.

صفایی بوشهری ادامه داد: نیروی دریایی راهبردی ارتش با درنوردیدن دریا و اقیانوس‌ها و آبراه‌های مختلف آزاد جهان اقتدار و صلابت خود را به شکلی شایسته به اثبات رسانده است.

وی با اشاره به نقش ستودنی نیروی دریایی بوشهر اظهار کرد: این نیرو با نقش آفرینی خود در همان آغاز جنگ تحمیلی نیروی دریایی رژیم بعثی را سرنگون کرد و نامش در تاریخ جاودانه شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر نیز گفت: این نیرو از لحاظ آمادگی در بالاترین سطح قرار داشته و به شکل شبانه روزی در حفاظت از مرزهای دریایی کشور نقش آفرینی می کند.

امیر دریادار دوم " احسان نصیری " افزود: نیروی دریایی ارتش با کارکرد ویژه خود آماده نقش آفرینی در بخش‌های مختلف از جمله نظامی و اقتصادی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha