مولدسازی در آموزش و پرورش فارس؛ فروش ۲ ملک برای تکمیل پروژه‌های آموزشی

ایرنا - فارس - مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در جهت مولدسازی دارایی ها، تاکنون ۲ ملک آموزش و پرورش به فروش رسیده که بودجه حاصل از آن صرف احداث و تکمیل پروژه‌های آموزشی می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمدخلیل عسکری سه‌شنبه در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس افزود: مولدسازی با جدیت در دستور کار آموزش و پرورش فارس است و بهای حاصل از فروش املاک غیرمولد پس از بازگشت از خزانه، هزینه ساخت و ساز پروژه‌های آموزشی می‌شود.

وی ادامه داد: به ابتکار استان فارس و به مناسبت تجمیع چند مناسبت دانش آموزی در آبان ماه، دهه شهدای دانش آموزی تصویب و یادواره هایی در این دهه با حضور دانش آموزان برگزار شد که در تکمیل این فرایند، ثبت این دهه در تقویم کشور در دست اقدام است.


مدیرکل آموزش و پرورش فارس در خصوص برگزاری کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان گفت: کمیته بزرگداشت شهدای دانش آموزان در اداره کل آموزش و پرورش تشکیل شده است.
عسکری اضافه کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت در آموزش و پرورش آغاز شده و اعزام نو معلمان به سرزمین‌های نور و بازدید از دستاوردهای انقلاب نیز در حال اجرا است.
وی دیدار مدیرکل با دانش آموزان در دوشنبه های مدرسه محوری و مسجدمحوری، طرح ولایت و دانش آموز محوری با محوریت بسیج دانش آموزی را از دیگر برنامه های آمورش وپرورش در سال تحصیلی جاری برشمرد.

مولدسازی در آموزش و پرورش فارس؛ فروش ۲ ملک برای تکمیل پروژه‌های آموزشی

عسکری یادآور شد: آموزش و پرورش فارس در زمینه پیشگیری از طلاق با اداره کل بهزیستی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده است تا از این طریق اقدامات موثری برای کاهش این آسیب اجتماعی صورت گیرد.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش فارس با هدف کمک به برگزاری هر چه پرشورتر از انتخابات امسال ، دوره آموزش مدیران مدارس میزبان حوزه های رای گیری بزودی برگزار می شود.

فارس به هشت هنرستان جدید نیاز دارد

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس در ادامه این نشست گفت: این استان به منظور توسعه متوازن رشته های تحصیلی و توسعه رشته های فنی در سال تحصیلی آینده نیازمند راه اندازی هشت واحد هنرستان فنی است.

مولدسازی در آموزش و پرورش فارس؛ فروش ۲ ملک برای تکمیل پروژه‌های آموزشی

فرشید قاسمی در ادامه از مکانیزه شدن امتحانات نهایی خبر داد و افزود: برای تحقق این موضوع نیازمند امکانات فنی هستیم که آمار و ارقام آن احصا و ارایه شده است و استان فارس در امتحانات نهانی گذشته از لحاظ نمرات رتبه ۱۵ کشور را کسب کرد.

امکانات ورزشی مدارس در اختیار عموم قرار می‌گیرد
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز با اشاره به رشد قابل ملاحظه فضاهای ورزش دانش آموزی در دولت سیزدهم، گفت: تلاش می‌شود تا زمینه استفاده مردم از امکانات ورزشی مدارس فراهم شود.
سیدکاظم حسینی افزود: برای تحقق سیاست مدرسه به عنوان کانون محله تلاش داریم امکانات ورزشی مدارس را تقویت شود و در ادامه زمینه بهره مندی مردم محله را فراهم کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha