معاون سپاه زنجان: تولیدکنندگان افسران جبهه اقتصادی هستند

زنجان - ایرنا - معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت:  تولیدکنندگان، افسران جبهه اقتصادی هستند و باید برنامه ریزی لازم برای حمایت همه جانبه از آنها صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ سرهنگ محسن سهندی روز سه شنبه در اردوی رسانه ای راویان پیشرفت که در یک شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع لاستیک برگزار شد، افزود: امروزه با جنگ اقتصادی دشمنان برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی مواجه هستیم و باید برنامه ریزی لازم و همه جانبه برای مقابله با دشمنان در این جنگ داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در این شرایط اقتصادی،‌تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی نقش بسیار موثری در تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه دارند و باید قدردان زحمات آنها به عنوان افسران جبهه اقتصادی باشیم.

سهندی با بیان اینکه انعکاس پیشرفت های صنایع و واحدهای تولیدی استان موجب امیدآفرینی است،‌ اظهار کرد: مردم ممکن است نسبت به برخی از پیشرفت ها آگاهی نداشته باشند و انعکاس این پیشرفت ها سبب امیدواری آنها می شود.

این مسوول نظامی استان با بیان اینکه یکی از پایه های حوزه قدرت نرم، قدرت اقتصادی و یکی از حوزه های مهم اقتصاد، تولید است،‌ افزود: رهبر معظم انقلاب در این خصوص چندین سال است که با نامگذاری سال ها با شعارهای اقتصادی، اهمیت این بخش را مورد تاکید قرار دادند.

معاون سپاه زنجان: تولیدکنندگان افسران جبهه اقتصادی هستند

وی اظهار کرد: حمایت های مختلف از جبهه اقتصادی به ویژه در حوزه رسانه موجب رونق تولید و اشتغال در سطح کشور و استان می شود.

کارخانه نخ تایر صبا از شرکت های زیر مجموعه شستا، بزرگترین تولیدکننده منسوج استخوان‌بندی و پارچه‌های صنعتی در منطقه خاورمیانه است.

این شرکت توانسته با وجود تحریم‌های ظالمانه اقتصادی در سال‌های اخیر مسیر رشد و توسعه را در پیش بگیرد.

این کارخانه به عنوان یکی از استراتژیک‌ترین کارخانه ها در صنعت کشور است که نقش کلیدی در زمان تحریم های ظالمانه برای صنعت تایر کشور داشته و بیش از ۸۰ درصد نیاز تایرسازان را تامین کرده است.

شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع لاستیک (نخ تایر صبا) بیش از ۷۰۰ نفر نیروی کار دارد و در کیلومتر ۲۰ شرق شهر زنجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha