نماینده ولی فقیه درکهگیلویه و بویراحمد: قهر با صندوق رای چیزی را حل نمی کند

یاسوج-ایرنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: رای دادن وظیفه عمومی و شرعی است و با رای ندادن چیزی حل نمی شود، انتخابات مظهر اراده ملت ملت در سرنوشت خویش است و بی شک کسی که تصمیم نگیرد و اراده نکند به طور حتم برایش تصمیم می گیرند.

آیت الله سید نصیر حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جامعه همچون کشتی است که همه سرنشینان کشتی باید احساس مسئولیت کنند.

وی افزود: انتخابات پایه انتخاب و اراده ما در سرنوشت است.چنانچه انتخاب مردم از سر آگاهی و دلسوزی باشد طبیعتا افرادی که در مسند قرار می گیرند درست عمل می کنند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج تصریح کرد: حضور در انتخابات به معنای احساس مسئولیت در مورد کشور در زمینه اقتصاد، فرهنگ و سیاست آن است.

آیت الله حسینی تاکید کرد: مردم باید اظهار نظر کنند تا دیگران نتوانند برای آن ها تصمیم بگیرند.

این نظام مربوط به همه است و متعلق به قشر خاصی نیست و همه حق رای دارند.

وی ابراز کرد: امنیت و شغل ما مرهون امنیت موجود در کشور است و به هیچ کسی ظلم نمی شود.

آیت الله سید نصیر حسینی تاکید کرد: ما باید معیارهایمان حق باشد و ببینیم که شاخصه های انقلابی مان به کدام نامزد می خورد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ادامه داد: قبیله خودش ارزشمند است اما نباید در انتخابات دخیل داده شود.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس کهگیلویه و بویراحمد با افزایش قابل توجهی نسبت به دوره های گذشته همراه بوده است. در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، تعداد نامزدهای ثبت نامی در این استان ۹۳ نفر بود که در این دوره به ۱۷۴ نفر افزایش یافت که هم اینک و با بررسی هیات های اجرایی به ۱۳۰ نفر رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha