۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۸
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85304779
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مجوز احداث درمانگاه تخصصی در بیمارستان تامین اجتماعی ملایر صادر شد

همدان- ایرنا- مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: محوز احداث درمانگاه تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی دکتر غرضی ملایر اخذ و صادر شد و چهار هزار مترمربع زمین برای این پروژه اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "حسن عروتی‌موفق" روز دوشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس بیمارستان تامین اجتماعی دکتر غرضی ملایر اظهار داشت: تا پایان سال عملیات اجرایی درمانگاه تخصصی این بیمارستان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به در دست اجرا بودن ۲ طرح عمرانی بزرگ جدید در بیمارستان دکتر غرضی ملایر، افزود: مجوز ساخت بخش دیالیز این بیمارستان اخذ شده و پیگیری‌هایی برای احداث و آغاز عملیات اجرایی آن انجام شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان و بیماران در بیمارستان دکتر غرضی با حضور پزشکان پر تلاش کادر پرستاری و کادر پشتیبانی پیگیر را دارای روندی پرشتاب و گسترده دانست.

مجوز احداث درمانگاه تخصصی در بیمارستان تامین اجتماعی ملایر صادر شد

عروتی‌موفق، ضریب اشغال تخت بیمارستان دکتر غرضی ملایر از ابتدای امسال را ۸۶ درصد عنوان و بیان کرد: این بیمارستان بیشترین آمار ضریب اشغال تخت در بین بیمارستان‌های استان را دارد.

وی با بیان اینکه اقبال مردم برای مراجعه به بیمارستان دکتر غرضی بسیار بالا است، گفت: از ابتدای امسال ۲۳۰ هزار نفر به این بیمارستان مراجعه کردند و ۱۴۰ هزار نفر به داروخانه و ۳۵ هزار نفر به بخش آزمایشگاهی مراجعه داشتند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه این بیمارستان درجه یک در بین ۲۱ بیمارستان استان رتبه دوم را کسب کرد، خاطرنشان کرد: دفتر پرستاری این بیمارستان که در هشت سال گذشته رتبه ۵۴ از ۷۲ بیمارستان سازمان تامین اجتماعی در کشور را داشت، سال گذشته جزو چهار دفتر برتر کشور معرفی شد.

مجوز احداث درمانگاه تخصصی در بیمارستان تامین اجتماعی ملایر صادر شد

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان بیان کرد: بیمارستان دکتر غرضی ملایر از قدیمی‌ترین بیمارستان‌های سازمان تأمین اجتماعی در کشور محسوب می شود و نخستین بیمارستان سازمان در استان است و با توجه به سن این بیمارستان اقدامات خوبی در راستای مرمت و بازسازی بخش‌های مختلف آن انجام شده است.

بیمارستان دکتر غرضی از داشته‌های ارزشمند ملایر است

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر نیز با اشاره به ضرورت تقویت هرچه بیشتر نظام بهداشت و درمان در این شهرستان، گفت: بسیاری از فعالیت‌ها برای آنکه به ثمر بنشیند، نیاز به عزم، فعالیت و اقدام جهادی دارد.

مجوز احداث درمانگاه تخصصی در بیمارستان تامین اجتماعی ملایر صادر شد

«سلمان اسماعیلی» افزود: بیمارستان دکتر غرضی از داشته‌ها و سرمایه‌های با ارزش این شهرستان است و "محمدرضا توکلی" از مدیران متعهد و متخصص این بیمارستان با بیش از ۹ سال فعالیت بود.

وی بیان کرد: مدیر این بیمارستان در کنار تمام عوامل و کادر درمانی این مجموعه و شهرستان ملایر، به ویژه در ایام مبارزه با ویروس کرونا، مجاهدت بی‌نظیر داشتند و لقب مدافع سلامت زیببنده آنان است.

به گزارش ایرنا؛ در این آئین از زحمات بیش از ۹ سال دکتر "محمدرضا توکلی" تقدیر و دکتر "جواد شمشیری" به عنوان رئیس جدید بیمارستان تامین اجتماعی ملایر معرفی شد.

ملایر دارای ۲ بیمارستان دولتی امام حسین(ع) و مهر و یک بیمارستان تامین اجتناعی دکتر غرضر و کلینیک تخصصی امید با بیش از ۵۰۰ تخت بیمارستانی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha