عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان: جای امنی برای اسرائیلی‌ها باقی نگذاشتیم

تهران - ایرنا - عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: با همکاری و اتحاد مقاومت در لبنان، غزه، یمن و عراق، جای امنی برای اسرائیلی‌ها باقی نگذاشتیم.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از رسانه های لبنان، «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب الله در مراسم بزرگداشت یکی از شهدای مقاومت در شهر «حاریص الجنوبی» اظهار داشت که دشمن صهیونیستی برابر دیکته ها و معادلات ایجاد شده توسط مقاومت غزه و لبنان زانو زده است.

وی افزود: از طریق موفقیت‌های میدانی، آینده منطقه را شکل می دهیم و اهداف رژیم اسرائیل را ساقط می کنیم.

عضو شورای مرکز حزب الله لبنان با بیان اینکه هنگامی که ما با دشمن در جنوب می جنگیم، او را در داخل سرزمین های اشغالی موشک باران می کنیم و مقاومت در غزه، دشمن را در داخل سرزمین های اشغالی هدف قرار می دهد و همچنین انصارالله، داخل سرزمین های اشغالی را موشک باران می کند، افزود: با معادله مقاومتِ پیروزمندانه، نبرد را در داخل سرزمین های اشغالی به رژیم اسرائیل تحمیل کردیم و این، چیزی بی سابقه است.

وی افزود: با همکاری و اتحاد مقاومت در لبنان، غزه، یمن و عراق، در سراسر سرزمین های اشغالی جای امنی برای اسرائیلی‌ها باقی نگذاشتیم.

قاووق با بیان اینکه ناامن شدن سراسر سرزمین‌های اشغالی امری بی سابقه بوده است، افزود: زیرا همه سرزمین های اشغالی فلسطین تحت محاصره آتش رزمندگان مقاومت قرار گرفته و این یک موفقیت برای مقاومت است.

وی تاکید کرد که برای حفاظت از حال و آینده منطقه، پایبندی به راهبردهای مقاومت ضروری است.

رژیم صهیونیستی پس از ۴۸ روز جنگ در غزه و بمباران مناطق مسکونی، درمانی و آموزشی نوار غزه نتوانست به هیچ یک از اهداف ادعایی خود دست یابد، از این رو روز جمعه آتش‌بس ۴روزه با حماس را با میانجیگری قطر و مصر پذیرفت.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) گذشته عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد. رژیم صهیونیستی مطابق معمول با قتل عام غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی به عملیات رزمندگان مقاومت پاسخ داد. این رژیم در نهایت، شکست در عملیات خود برای آزادسازی اسرایش را پذیرفت و تسلیم مقاومت شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha