۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85304618
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشن گلریزان در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر برگزار شد

بوشهر- ایرنا- به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و زمینه‌سازی برای حمایت از خانواده این افراد، جشن گلریزان در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، "احمد دشتی‌زاده" روز دوشنبه در آیین حمایت از زندانیان و جشن گلریزان اظهار کرد: به تلاش‌ها و پیگیری‌های رئیس‌کل دادگستری در مقابله با زمین‌خواری، شاهد به ثمررسیدن پرونده‌های دعوای این منطقه در حق دولت هستیم.

وی افزود: در کنار این تلاش‌ها، مجموعه دادگستری از احوال خانواده‌های زندانیان هرگز غفلت نکرده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تصریح کرد: در راستای حمایت از زندانیان همه باید پای کار باشیم و کمک کنیم تا گره‌ی از مشکلات این خانواده‌ها باز شود.

۱۶۰ زندانی غیرعمد استان بوشهر نیازمند همکاری خیرین

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر در این مراسم کمک به هم‌نوع را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: به صورت مستمر به خانواده‌های زندانیان استان سرکشی می‌کنیم و می‌بینیم که با چالش‌ها و مشکلات فراوانی در زمینه‌های مختلف روبرو هستند.

"مهدی مهرانگیز" اضافه کرد: خانواده زندانیان بی گناه هستند ولی به خاطر نبود سرپرست خانوار با مشکلات معیشتی متعددی روبرو هستند که ما در هر جایگاهی وظیفه داریم از این خانواده‌ها دستگیری کنیم.

وی با تاکید بر لزوم حفظ آبرو و عزت خانواده‌های زندانیان تصریح کرد: مردم بوشهر در بخشش و کرم نمونه هستند و در این زمینه نیز پیشگام هستند.

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر افزود: در حال حاضر ۱۶۰ نفر به خاطر جرایم مالی در زندان‌های استان بوشهر هستند که با کمک خیرین و گذشت شاکیان دنبال آزادی این زندانیان هستیم.

ارائه خدمات به خانواده زندانیان

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر نیز بیان کرد: با تشکیل انجمن حمایت از زندانیان شاهد اقدامات بسیار خوبی به منظور رفع مشکلات خانواده‌های زندانیان و حمایت از این قشر هستیم.

"سید محتشم حسینی" از ارائه خدمات متنوع به خانواده‌های زندان خبر داد و افزود: تأمین بسته‌های معیشتی، لوازم التحریر، ودیعه مسکن، کمک هزینه‌های درمانی، آموزش و تأمین لوازم خانگی از جمله این اقدامات است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان بوشهر نیز گفت: خانواده زندانیان با مشکلات فراوانی روبرو هستند که امیدواریم با کمک خیرین شاهد رفع این مشکلات و تأمین نیازهای آنها باشیم.

نصرالله شفیعی بکارگیری زندانیان در شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی بوشهر را خواستار شد و افزود: شرکت‌ها با استخدام این زندانیان از برخی معافیت‌ها و مزایا برخوردار می‌شوند.

معاون اداره‌کل زندان‌های استان بوشهر بیان کرد: هم‌گرایی خوبی در استان بوشهر برای حمایت از آزادی زندانیان شکل گرفته است و تلاش می‌شود که با تلاش همگانی زمینه آزادی زندانیان فراهم شود.

"سید اسماعیل موسوی" آموزش و توانمندسازی زندانیان را یک اولویت‌ دانست و گفت: ۶۲ نفر از زندانیان استان بوشهر با پرداخت 40 میلیارد تومان ریال آزاد می‌شوند.

در پایان این نشست، مدیران شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر آمادگی خود را برای کمک به آزادی تعدادی از زندانیان، کمک به رفع مشکلات خانواده‌های زندانیان، تأمین برخی اقلام برای خانواده زندانیان و همچنین کمک به پرداخت تسهیلات برای این قشر اعلام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha