۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85304612
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

راه کاری ایمن که سبب سرکوب علائم سرماخوردگی می شود!

شروع فصل سرما علائم سرماخوردگی نیز شیوع یافته و بیماری های فصلی آغاز می شود. با توجه به سرعت انتقال ویروس و بیماری در مراکز عمومی از جمله درمانگاه و بیمارستان، افراد به جای مراجعه حضوری می توانند از حضور پرسنل مجرب و پزشک حاذق توسط موسسات درمانی بهره بگیرند.

همانطور که همه ما می دانیم به دنبال شروع فصول سرد سال علائمی مانند تب، لرز، سردرد، بی حالی و ضعف به سراغمان می آید که می تواند از علائم اصلی بیماری های فصلی یعنی سرماخوردگی باشد، برای مقابله با علائم سرماخوردگی ترفند های بسیار گوناگونی وجود دارد که از مهم ترین آن ها می توان به استفاده از قرص های تب بر، استفاده از تن شویه و پاشویه، استفاده از رژیم مایعات گرم و غیره اشاره نمود، اما همه این موارد درست! اگر علائم بیماری شما با این موارد بر طرف نشد برای درمان و سرکوب علائم باید چه کرد؟ حال با توجه به آن که نمی خواهیم به درمانگاه یا بیمارستان مراجعه نماییم و سبب انتقال بیشتر بیماری به منزل شویم؟ موسسه خدمات درمان در خانه درمان نو با دارا بودن پرسنل مجرب و کارآزموده همراه با پزشکان حاذق در این شرایط می تواند به کمک شما عزیزان جهت درمان علائم بیماری تان بیاید، این مرکز با هدف انجام خدمات پرستاری و پزشکی در منزل آماده خدمت گذاری به شما عزیزان می باشد، تنها کافی است برای دریافت این خدمات بهداشتی تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا هر آن چیزی که در رابطه با دریافت خدمات بهداشتی در منزل را می خواهید خدمتتان ارائه نماییم.

زدن سرم در خانه ایمن ترین و سودمند ترین خدمت درمانی

به نظر شما چرا این تیتر را برای بیان فواید زدن سرم در خانه نوشتیم؟ علت این امر آن است که خدمات تزریقات سرم در خانه می تواند با هیدراته (جبران حجم آب داخل بدن) به ثابت نمودن علائم بیماری و سرماخوردگی مفید و سودمند باشد، در بسیاری از بیماران با پایش و بررسی های دقیق می توان به این نتیجه رسید که علت اصلی ضعف و بی حالی در این افرد کم شدن حجم مایعات بدن ناشی از تعریق، افزایش دمای بدن و عوامل مشابه می باشد، خدمات وصل سرم در منزل می تواند کمک بسیار فراوانی به افرادی که دارای ابین علائم هستند می کند، از این رو می توان سرم تراپی در منزل را یک راه کار ایمن برای سرکوب علائم بیماری در منزل بدانیم، ولی بیایید بیشتر در مورد این خدمت با هم صحبت نماییم.

چند نوع سرم تزریقاتی جهت تزریق سرم در خانه داریم؟

برای خدمات وصل کردن سرم در منزل ما به طور کلی 5 سرم داریم که هر کدام را برای شما شرح خواهیم داد:

1- سرم های نمکی: نام دیگر این سرم ها سرم های نرمال سالین است، این سرم ها دارای نمک سدیم کلراید می باشند و مایع بسیار مناسبی جهت رقیق سازی دارو ها، افزایش حجم داخل رگ، جبران کمبود حجم و موارد مشابه است، معمولا برای تزریق سرم در خانه می توان از این سرم استفاده نمود.

2- سرم های قندی و نمکی: این سرم ها در رده دوم در تجویز پزشکان جهت تزریق سرم جای می گیرند، این سرم ها دارای قند و نمک هستند که می تواند کمک بسیار فراوانی به جبران حجم و همچنین جبران قند خون در افراد دارای بیماری سرماخوردگی می نمایند.

3- سرم های قندی: نوع دیگر سرم های قابل تزریق سرم های قندی می باشد، سرم های قندی نیز محلول مناسبی جهت تزریقات در خانه به حساب می آیند، خدمات تزریقات سرم در محل با استفاده از سرم قندی مانند دکستروز 20 درصد و 50 درصد می تواند کمک بسیار فراوان در جبران قند از دست رفته در بیماران بی حال نماید.

4- سرم های اینترالیپیدی: این سرم ها نیز نوع دیگر از سرم هایی هستند که برای دریافت خدمات سرم درمانی در خانه مورد استفاده قرار می گیرند، استفاده از این سرم ها می تواند کمک بسیار فراوان به جبران انرژی در بیمارانی که به خصوص توانایی مصرف غذا را ندارند می کند.

5- سرم های آمینو اسیدی: نوع دیگری از سرم ها سرم های اینترالیپیدی است که این سرم نیز کمک بسیار فراوان در بیمارانی که دچار کاهش شدید حجم در خون هستند می کند.

مهم ترین عروق برای خمات سرم درمانی در خانه کدام ها هستند؟

راه کاری ایمن که سبب سرکوب علائم سرماخوردگی می شود!

از مهم ترین رگ ها بای تزریقات سرم در خانه می توان به:

6. رگ های کت دست

7. رگ های روی استخوان متاتارسال دست (روی دست)

8. رگ های ناحیه مفصل بازو یا آرتکولیشیو کوبیتی

9. رگ های بازویی یا براکیال

10. رگ های اندام تحتانی یا پاها

این رگ ها را می توان از مهم ترین رگ ها در دریافت و ایجاد کانولاسیون رگی به حساب آورد، این رگ های هم توانایی حجم و هم توانایی جریان سازی برای گردش سرم در داخل خود را دارند.

چه دارو هایی را می توان داخل سرم تزریق نمود؟

راه کاری ایمن که سبب سرکوب علائم سرماخوردگی می شود!

از مهم ترین دارو هایی که می توان داخل سرم ها تزریق نمود:

  • آنتی بیوتیک ها: آنتی بیوتیک ها از دسته مهم دارو هایی هستند که می توان در داخل سرم ها تزریق نمود و با انفوزیون آرام آن ها از فواید درمانی آن ها استفاده نمود.
  • ویتامین ها: به غیر از چند ویتامین مانند نوروبیون و ب 12 استفاده از سایر ویتامین ها می تواند داخل سرم قابل انجام می باشد.
  • ضد درد و ضد تب ها: استفاده از استامینوفن یا دگزامتازون ها داخل سرم ها قابل ارائه و انجام است.
  • الکترولیت ها: الکترولیت ها از مواد بسیار مهم برای کارایی دقیق اندام هایی مانند: قلب، مغز و کلیه و کبد می باشند، به طور مثال اگر پتاسیم در خون نباشد بدن توانایی جذب انسولین را دیگر نخواهد داشت یا به طور مثال اگر منیریم خون پایین باشد قلب دچار آریتمی خونی خواهد شد.

استفاده از سرم یک حسن است و استفاده از انفوزیون آن همراه با دارو های مهم از حسن دیگری است، از همین رو برای استفاده از خدمات سرم می توان از مرکز درمان نو درخواست ارائه خدمات نمایید، زیرا اپراتور های این مجموعه به صورت 24 ساعته و شبانه روزی در خدمت شما عزیزان هستند.

دریافت خدمات 24 ساعته سرم در خانه با درمان نو

همانطور که خدمات تزریقات سرم در خانه می تواند بسیار سودمند باشد مرکز درمان در خانه درمان نو نیز تمام تلاش خود را کرده تا بتواند این خدمات را به صورت شبانه روزی و 24 ساعته در 7 روز هفته به کاربران عزیز خود ارائه نماید، لازم به یاد آوری است که این خدمات حتی در ایام تعطیل نیز قابل ارائه و دریافت می باشد، شما عزیزان برای دریافت این خدمات می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن با ما در تماس باشید، اپراتور های ما در هر لحظه آماده خدمت گذاری به شما عزیزان می باشند.

فواید خدمت تزریق سرم در خانه چیست؟

از مهم ترین فواید خدمات تزریق سرم در خاه می توان به:

  • استفاده از خدمات به صورت شبانه روزی
  • استفاده از خدمات در 7 روز هفته
  • استفاده از مجرب ترین پرسنل درمانی
  • بهره مندی از خدمات در ایام تعطیل سال
  • امکان استفاده از خدمات هم زمان مانند خدمات تزریقات در خانه
  • جلوگیری از انتقال عفونت از مراکز درمانی به منزل
  • جلوگیری از اتلاف وقت و ماندن در ترافیک
  • صرفه جویی در هزینه ها

نحوه ثبت درخواست برای خدمات وصل سرم به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست خود مبنی بر اعزام کارشناس جهت انجام خدمات تزریقات شما هم می توانید از طریق تماس تلفنی با ما در تماس باشید و هم از طریق ثبت درخواست سایت خدمت خود را اعلام نمایید، در هر دو صورت اپراتور های درمان نو در کوتاه ترین زمان ممکن آماده خدمت گذاری به شما عزیزان می باشند، این خدمات پس از ثبت درخواست شما نهایتا تا 30 دقیقه در منزل شما قابل دریافت می باشد، در صورتی که تمایل به دریافت این خدمات دارید می توانید از طریق اپراتور ها با ما در تماس باشید.

نتیجه گیری و بهره مندی از مطالب

همانطور که خدمتتان ارائه شد خدمات درمانی مربوط به تزریق سرم در محل می تواند برای بسیاری از کاربرانی که دچار علائم حاد سرماخوردگی، آنفولانزا، کرونا، اسهال و استفراغ و بیماری های مشابه آن هستند بسیار مفید و سودمند باشد، از این رو جهت بهره مندی از خدمات یاد شده می توانید روی ما حساب باز کنید، تمام توجه مجموعه درمان نو به آن است که با کیفیت ترین خدمات را در بستر خانه و با رضایت کامل از شما برای شما اجرا نماید، هدف اصلی مجموعه درمان نو ارائه خدمات سلامت در جامعه و ارتقا آن می باشد، ما با شماییم تا با درمان نو در منزل درمان شوید.

۳ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha