نوسازی بافت‌ فرسوده استان تهران از ۴۳ هزار واحد مسکونی عبور کرد

شهرری - ایرنا - مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از نوسازی ۴۳ هزار و ۵۸۰ واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده طی چهار سال اخیر در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، حسین جنتی روز دوشنبه در این باره گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا کنون ۴۳ هزار و ۵۸۰ واحد مسکونی پروانه برای بازآفرینی و نوسازی بافت‌های فرسوده استان تهران دریافت کرده اند.

وی اظهار داشت: رشد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده نشان از عزم مردم برای افزایش کیفیت زندگی، حضور موثر تسهیلگران و توسعه گران و اعمال تخفیفات خوب توسط شهرداری تهران و همچنین شهرداریهای شهرهای استان در محلات مصوب بافت‌های فرسوده دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم سیر این اتفاق همچنان صعودی باشد، این در حالی است که در سال ۱۳۹۹ تنها ۷۸۲ واحد در استان تهران موفق به اخذ پروانه نوسازی شده بودند ولی تنها در هشت ماهه ابتدای سال جاری این آمار به ۱۳ هزار و ۷۱۱ واحد رسیده است.

جنتی تسهیلات پنج مییلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی نوسازی بافت‌های فرسوده در تهران را محرک خوبی در بازآفرینی برشمرد و از ساکنان بافت‌های محلات فرسوده مصوب خواست هرچه سریعتر اقدام کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha