۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۹
کد خبر: 85304223
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جابه‌جایی یک کارخانه کود شیمیایی در کرمان مصوب شد

کرمان- ایرنا- جابه جایی یک کارخانه کود شیمیایی از ناحیه صنعتی سعدی در شهرستان کرمان و استقرار ۲ واحد صنعتی تولیدی کاشی و سرامیک و نخ و پتو در شهرک صنعتی کشکوئیه رفسنجان از جمله مصوبه های کارگروه استانی تبصره ۱۴ و ماده ۱۱ قانون هوای پاک بود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، در این کارگروه با مدیریت معاون عمرانی استاندار، نسبت به تامین زمین برای یک کارخانه کود شیمیایی تصمیم‌گیری و مقرر شد جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و امور اراضی در نشستی مشترک، زمین مورد نیاز این کارخانه را تامین و واحد صنعتی مذکور برنامه بهبود وضعیت آلایندگی ارائه شده را تا پایان آذر به طور کامل اجرا کند و در مدت یک سال از شهرک صنعتی سعدی منتقل شود.

موافقت با فعالیت ۲ واحد صنعتی در کشکوئیه

جابه‌جایی یک کارخانه کود شیمیایی در کرمان مصوب شد

همچنین در این خبر آمده در کمیسیون ماده ۱۱ هوای پاک نیز با فعالیت ۲ واحد صنعتی در کشکوئیه رفسنجان موافقت شد؛معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در این کمیسیون با اشاره به بی میلی صنایع از شهرک صنعتی کشکوئیه، از موافقت کمیسیون ماده ۱۱ با استقرار ۲ واحد صنعتی تولیدی کاشی و سرامیک و نخ و پتو در این شهرک خبر داد.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی گفت: هر ۲ واحد باید نسبت به ایجاد حداقل ۱۰ درصد فضای سبز مورد نیاز در مرز مشترک اقدام و حدود و همجواری‌ها رعایت شود.

براساس این خبر واحدهای مذکور موظف هستند تمهیدات زیست محیطی را قبل از بهره‌برداری اجرا کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha