اولیــــن رویـــداد نمایشـگاهی پــزشکی اســتان بــوشــهر برگزار می‌شود

بوشهر- ایرنا- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر گفت: برای معرفی پیشرفت‌ها و آخرین دستاوردها و تبادل اطلاعات در حوزه پزشکی، اولیــــن رویـــداد نمایشـگاهی پــزشکی این اســتان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، "حسین نامور" روز دوشنبه در نشست با مدیران سازمان غذا و دارو استان بوشهر اظهار کرد: حضور دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مایه دلگرمی و نوید دهنده چشم‌انداز روشنی در برگزاری مطلوب اولین رویداد پزشکی استان در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر است.

وی افزود: نمایشگاه‌ها مکانی برای معرفی پیشرفت ها و آخرین دستاورد ها و تبادل اطلاعات بشمار می‌روند و در این رویداد شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه پزشکی و زیرمجموعه آن فرصت مناسبی در راستای عرصه معرفی کالاهای خود و ظرفیتی جهت بهبود جایگاه این صنعت در استان بوشهر پیدا می کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر تصریح کرد: این نمایشگاه از تاریخ هفتم تا دهم آذرماه و با حضور ٦ استان کشور و با ٤٦ شرکت تولیدی و توزیعی و دانش بنیان در زمینه های تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و دندان پزشکی و بیمارستانی و تجهیزات اتاق عمل در بوشهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون از استان‌های بوشهر، فارس ، تهران، خراسان رضوی، البرز، آذربایجان غربی و بنادر کیش و قشم برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha