سرمربی: تیم والیبال شهرداری ارومیه حاکم بر دیدار مقابل سایپا بود

ارومیه - ایرنا - سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با اشاره به برد خوب این تیم مقابل سایپا گفت: تیم ما حاکم بر بازی بود و با وجود فشار زیاد، بازی خوبی از بازیکنان خود شاهد بودم.

جهانگیر سیدعباسی یکشنبه شب پس از پیروزی سه بر ۲ شهرداری ارومیه مقابل سایپا در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به جز ست اول که بد بازی کردیم، چهار ست بعد را بر بازی حاکم بودیم.

وی اضافه کرد: بعد از ناداوری که در شهر یزد برای تیم والیبال شهرداری ارومیه اتفاق افتاد، خیلی فشار روی تیم بود و بازیکنان در یک هفته گذشته فشار زیادی را تحمل کردند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه ادامه داد: خیلی خوشحالم که تیم ما تسلیم نشد و در ست پنجم توانستیم بازی خوبی را بعد از برد با فاصله ۱۵ امتیازی در ست چهارم، از خود نشان دهیم و برنده بازی باشیم.

سیدعباسی با تبریک به بازیکنان تیم شهرداری ارومیه اظهار کرد: از تماشاگران ارومیه ای نیز ممنون هستم و آنها نیز انتظار دارند ولی باید از بازیکنان تیم به خاطر بازی خوب تشکر کرد.

وی گفت: امیدوارم با بردی که مقابل سایپا به دست آوردیم، فشار از روی بازیکنان کم شود

به گزارش ایرنا، تیم والیبال شهرداری ارومیه در این دیدار با نتیجه سه بر ۲ از سد سایپا گذشت؛ هرچند با وجود برد، جایگاه سیزدهم شهرداری ارومیه در پایان هفته هفتم تغییر نکرد.

سایپا نیز در رده پایانی لیگ قرار دارد.

در پایان این بازی، با وجود برد تیم والیبال شهرداری ارومیه، تماشاگران ارومیه ای از عملکرد تیم به شدت انتقاد کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha