رالی ته جدولی‌های لیگ برتر والیبال را شهرداری ارومیه برد

ارومیه- ایرنا- دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و سایپا در هفته هفتم لیگ برتر  والیبال باشگاه های کشور با پیروزی سه بر ۲ تیم میزبان در ارومیه پایان یافت.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و سایپا که در ابتدای هفته هفتم به ترتیب در رده های سیزدهم و چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های کشور قرار داشتند، از ساعت ۱۶ با حضور نزدیک به ۲ هزار نفر در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شد.

در این دیدار، ابتدا تیم میهمان بود که بازی را بسیار بهتر از شهرداری ارومیه آغاز کرد و توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ ست نخست را به نفع خود به پایان ببرد.

در ست دوم پشهرداری ارومیه بازی بهتری از خود نشان داد و با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی دست یافت تا طولانی بودن دیدار قابل پیش بینی باشد.

۲ تیم سایپا و شهرداری ارومیه در ست سوم بازی پایاپایی را از خود به نمایش گذاشتند ولی این تیم سایپا بود که با برتری در امتیازات پایانی، ست سوم را نیز با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ از آن خود کرد.

در حالی که سایپایی ها به دنبال پیروزی در ست چهارم و برد سه بر یک دیدار در مقابل تماشاگران میزبان بودند، شهرداری ارومیه بازی بسیار بهتر و یک طرفه ای را به نمایش گذاشت و با ۱۵ امتیاز اختلاف با نتیجه ۲۵ بر ۱۰ ست چهارم را با پیروزی پشت سر گذاشت.

بازی که به ست پنجم کشید، ۲ تیم بازی یک دستی را از خود به نمایش گذاشتند ولی شهرداری ارومیه از فرصت ها به خوبی استفاده کرد و با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ پیروز شد تا بازی را با حساب سه بر ۲ به نفع خود به پایان برساند.

با این برد، شهرداری ارومیه با ۲ برد از هفت بازی و کسب ۶ امتیاز در رده دوازدهم ایستاد و سایپا با پنج امتیاز و یک برد از هفت دیدار در رده چهاردهم باقی ماند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha