دیدار سنتی والیبال سایپا و شهرداری ارومیه/ این بار در ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر

ارومیه- ایرنا- دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و سایپا عصر امروز، یکشنبه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد؛ دیداری که یکی از مسابقات سنتی والیبال کشور بوده و مردم ارومیه خاطرات زیادی از برد و باخت نماینده این شهر در مقابل تیم خودروساز پایتخت نشین دارند.

به گزارش ایرنا، تیم والیبال شهرداری ارومیه بیش از یک دهه است که در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور و سطح اول مسابقات، به رقابت با دیگر حریفان می پردازد.

پیکان، کاله آمل، فولاد سیرجان، شهرداری ورامین، شهداب یزد و البته سایپا ازجمله تیم هایی هستند که در سال های نزدیک و دور، در مقابل تیم شهرداری ارومیه صف آرایی کرده و بردها و باخت هایی داشته اند.

از تیم پیکان که همواره رقیبی جدی برای والیبال شهر ارومیه و شهرداری ارومیه بوده و رقابت های بسیار جدی ای بین این ۲ تیم در سال های نه چندان دور شاهد بودیم، که بگذریم، تیم سایپا نیز قدمت زیادی برای رویارویی با شهرداری ارومیه دارد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه که سه نایب قهرمانی در کارنامه دارد، بارها با شکست مقابل حریفان قدرتمندی به ویژه از تهران، دستش از قهرمانی لیگ برتر کوتاه شده و البته در سال های اخیر نیز همواره در رده های میانی و پایین جدول قرار داشته است.

اما دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و سایپای تهران را که عصر امروز، یکشنبه نیز شاهد آن خواهیم بود، می توان یک دیدار سنتی در لیگ برتر دانست.

این ۲ تیم بارها مقابل هم قرار گرفته اند و هر دو تیم نیز طعم شکست و پیروزی را بارها چشیده اند؛ در پنج سال گذشته رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور این ۲ تیم ۱۰ بار در برابر هم صف آرایی کرده اند که سهم هرکدام، پنج برد و پنج شکست بوده است.

اما در ۶ دیدار اخیر سایپا و شهرداری ارومیه، سهم برد نماینده ارومیه پنج مورد و نماینده پایتخت نشین، فقط یک مورد بوده که در ۲۴ مهر ۱۴۰۱ رقم خورده است.

با توجه به این تفاسیر و عقبه مناسب هرکدام از ۲ تیم و همچنین قعرنشین بودن آنها در این فصل لیگ برتر و نیاز هر ۲ تیم شهرداری ارومیه و سایپای تهران، انتظار دیداری تماشایی وجود دارد که می تواند تماشاگرپسند نیز بوده و جلوه های بصری زیبایی نیز داشته باشد.

هرچه که باشد، تیم برنده این دیدار می تواند تا رده دوازدهم صعود کرده و البته تیم بازنده نیز در ته جدول جا خوش کند و بهترین فرصت را برای جدایی از قعر جدول از دست بدهد.

تیم شهرداری ارومیه با یک برد از ۶ بازی خود و کسب چهار امتیاز در رده سیزدهم بوده و تیم سایپا نیز با همین تعداد برد و امتیاز و تفاضل ست کمتر در رده چهاردهم جدول چهارده تیمی لیگ برتر قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha