«دومینو» به جشنواره بین‌المللی فیلم «پدر سینما» راه یافت 

مراغه- ایرنا- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه گفت: فیلم کوتاه «دومینو» به نویسندگی و کارگردانی «سجاد رفیعی»، از هنرمندان این شهرستان به بخش اصلی هشتمین جشنواره بین‌المللی «پدر سینما» در هندوستان راه یافت.

«احمد دادرس فیاض» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این فیلم کوتاه مضمون اجتماعی دارد و با رویکرد روایتی به آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد.

وی با بیان اینکه این فیلم در انجمن سینمای جوانان این شهرستان تولید شد، اضافه کرد: «دومینو» داستان کودکی را روایت می‌کند که به امید واکس زدن کفش مسافران به ایستگاه راه‌آهن می‌رود اما افراد مختلف به خاطر اینکه به این کودکِ کار دستمزد ندهند، او را اذیت می‌کنند و این اذیت‌های پی در پی به مانند بازی «دومینو» کودک را آزار می‌دهد.

به گفته وی، فیلم‌بردار و تدوین‌گر این فیلم کوتاه «حسن توفیق» و صدابردار آن «هاتف موسوی» هستند و «نگار کریم‌نژاد» به عنوان منشی صحنه در تولید این فیلم مشارکت دارد.

«دومینو» به جشنواره بین‌المللی فیلم «پدر سینما» راه یافت 
فیلم کوتاه دومینو در مراغه تولید شد و به جشنواره بین‌المللی فیلم «پدر سینما» راه یافت

«حسن توفیق»، مسئول انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه نیز در مورد مزیت‌های این فیلم کوتاه گفت: «دومینو» تدوین و ساختار بصری قابل توجه و کارگردانی به نسبت خوبی دارد.

به گفته وی بازیگران این فیلم کوتاه به بهترین شکل ممکن، نقش خودشان را به نمایش گذاشته‌اند و همین مزیت‌ها موجب شده است تا در اولین گام به این جشنواره بین‌المللی راه یابد.

به گزارش ایرنا جشنواره بین‌المللی فیلم «پدر سینما» دارای چندین بخش از جمله فیلم‌های بلند، کوتاه، مستند، موزیک ویدیو و انیمیشن است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha