طرح توسعه بیمارستان مهریز یزد در دستور کار است

یزد- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: افتتاح طرح توسعه بیمارستان فاطمه الزهراء (س) شهرستان مهریز یزد در اولویت است و به زودی محقق می‌شود.

به گزارش ایرنا، دکتر " بهروز رحیمی " روز شنبه در بازدید و بررسی وضعیت طرح توسعه بیمارستان مهریز افزود: راه اندازی هرچه زودتر طرح توسعه این بیمارستان جزو اولویت‌های حوزه سلامت است و با این اقدام نیاز مردم مهریز و شهرستان‌های جنوب استان به خدمات درمانی مطلوب فراهم می‌شود.

وی با قدردانی از مشارکت خوب خیران در طرح‌ توسعه این بیمارستان و پیگیری‌ مسئولان اجرایی شهرستان مهریز ادامه داد: طرح توسعه بیمارستان فاطمه الزهراء (س) به زودی به عنوان یک مرکز درمانی با برخورداری از خدمات سطح بالا به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول در ادامه در خصوص تامین نیروی انسانی مورد نیاز این بیمارستان که جزو مطالبات مهم مردم مهریز و استان یزد است بیان کرد: ظرف هفته آینده با توافق دانشگاه مجوز جذب نیروی انسانی صادر و اعتبار مورد نیاز از سوی وزارت بهداشت تامین می‌شود.

طرح توسعه بیمارستان مهریز یزد در دستور کار است

رحیمی با اشاره به اینکه بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز به حداقل تجهیزات برای تکمیل نیاز دارد گفت: این بیمارستان و طرح توسعه آن به عنوان یکی از بیمارستان‌های شیک با زیربنای ۱۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع به شمار می‌رود و نقش مهمی در خدمت رسانی به بیماران مردم دارد.

فعالیت درمانی و بهداشتی بیمارستان مهریز از سال ۱۳۷۲ آغاز شد که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ، بخش های زنان و زایمان ، جراحی، اورژانس، اطفال، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز و چشم پزشکی است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha