توزیع گوشت گرم و منجمد در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد_ ایرنا_ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توزیع گوشت گرم و منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان در دستور کار قرار گرفت.

یه گزارش خبرنگار ایرنا، محمدکاظم منزوی روز شنبه در هشتمین ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری تاکید کرد: طراحی واردات گوشت گرم و منجمد به داخل استان و توزیع در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به‌منظور کاهش قیمت در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به توزیع محدود گوشت گرم و منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای چهارمحال و بختیاری در ماه قبل افزود: هم‌اکنون گوشت گرم و منجمد به‌صورت محدود در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان موجود است اما به‌دنبال تامین کالا با قیمت پایین‌تر هستیم.
منزوی به برنامه‌ریزی برای جوجه‌ریزی و پایداری جوجه‌ربزی در چهارمحال و بختیاری در ماه‌های آذر و دی سال‌جاری با هدف نگه‌داشتن قیمت مرغ اشاره و تصریح کرد: اُمیدواریم تامین کنجاله سویا که دولت قول واردات آن را تا پایان آذرماه امسال داده انجام شود.
وی با اشاره به تصمیم‌گیری برای تامین شکر صنف و صنعت چهارمحال و بختیاری به‌ویژه در بخش زنبورداران یادآور شد: قرار شد زنبورداران تقاضاهای خود را ابتدای هر ماه از سوی صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی استان اعلام و تا ۱۵ هر ماه نسبت به واریز وجه اقدام کنند در غیراین‌صورت سهمیه آن‌ها از بین می‌رود و به ماه بعد منتقل می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ماه قبل ۲۱۷ تن شکر به اصناف استان داده شد و این روند همچنان ادامه دارد.
وی گفت: ایجاد بازارچه‌هایی برای ارائه محصولات تعاونی به همت شهرداری شهرکرد کلید خورده و اُمید است زودتر راه‌اندازی و محصولات آن به مردم عرضه شود.
منزوی به برنامه‌ریزی برای تامین و عرضه صیفی‌جات به‌ویژه گوجه‌فرنگی، سیب‌زمینی و پیاز اشاره و تاکید کرد: قیمت گوجه‌فرنگی در روزهای اخیر به‌علت صادرات این محصول افزایش یافته است اما با توزیع گوجه‌فرنگی تولیدی در گلخانه‌های استان این قیمت کاهش می‌یابد.
وی افزود: پیگیری‌ها برای تامین شیر مورد نیاز مدارس چهارمحال و بختیاری انجام شده است و این موضوع به‌زودی انجام می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: قصد داریم امسال میوه شب عید استان زودتر از روی درخت خریداری تا قیمت تمام‌شده آن ارزان‌تر باشد.
وی یادآور شد: قسمتی از سیب درختی مورد نیاز برای تنظیم بازار شب عید چهارمحال و بختیاری خریداری شده و تامین مالی به‌منظور خرید پرتقال در دستور کار قرار گرفته است.
منزوی اظهار داشت: پیگیری برای افزایش سهمیه لاستیک تولید داخل برای چهارمحال و بختیاری در حال انجام است.
وی با اشاره به لزوم مشخص بودن کد بهداشتی، قسمت مصوب و نام تولیدکننده در بسته‌های نان توزیعی در سوپرمارکت‌های چهارمحال و بختیاری گفت: این مهم به فروشگاه‌های استان اطلاع‌رسانی شده است و در صورت تخلف با متخلفان برخورد جدی می‌شود.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha