۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۱
کد خبر: 85302575
T T
۱۴ نفر

برچسب‌ها

عکس‌العمل آموزش و پرورش به فعالیت بلاگر بوشهری

بوشهر_ ایرنا_ رییس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: فردی که در قالب بلاگر اقدام به تولید محتوای هنجارشکن در شبکه‌های اجتماعی کرده بود هیچ گونه رابطه کاری با این اداره کل ندارد.

"عبدالله گنخکی" روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در بوشهر اظهار کرد: در پی درج مطلبی مبنی بر فعالیت معلم بلاگر در این استان در سوم آبان ماه در بعضی از کانال ها و شبکه های اجتماعی و انتشار تصاویر هنجارشکنانه در قالب دورهمی تعدادی دختر نوجوان که شاگرد خصوصی خانم بلاگر مذکور بوده اند، تکدر خاطر جمعی از مردم انقلابی استان را ایجاد کرد.

وی افزود: ضمن احترام به دغدغه‌مندی و حساسیت امت حزب الله نسبت به نظام تعلیم و تربیت، به اطلاع رسانیده می‌شود که بلاگر فوق‌الذکر هیچ گونه رابطه استخدامی و شغلی با مدارس دولتی و غیردولتی استان نداشته و ندارد.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: این فرد بعنوان مدرس خصوصی در منزل شخصی خود تدریس خصوصی داشته و به دلیل انتساب دروغین تدریس در مدارس متوسطه و سواستفاده از عنوان مقدس معلمی توسط این بلاگر، اداره کل آموزش وپرورش استان از طریق مراجع قضایی، موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند.

وی یادآور شد: صیانت از فرهنگ حجاب و عفاف و تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی، رویکرد مهم و اساسی اداره کل آموزش وپرورش استان بوشهر در دولت مردمی ایران قوی بوده و خواهد بود.

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha