پاکدل: تا دوشنبه کادر فنی تیم ملی هندبال بزرگسالان مشخص می‌شود؛ احتمال حضور مربی داخلی

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون هندبال، گفت: تا (دوشنبه) پس فردا کادر فنی تیم ملی بزرگسالان را مشخص می‌کنیم. هنوز وضعیت ماندن یا رفتن وسلین مشخص نیست و تا قبل مسابقات قهرمانی آسیا، شرایط او مشخص می‌شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا، علیرضا پاکدل در نشست خبری خود، اظهار داشت: رویداد مهمی چون مسابقات قهرمانی زنان جهان در دانمارک را پیش‌رو داریم. تیم ما برای دومین بار عازم مسابقات جهانی خواهد شد و هفتم آذر راهی دانمارک می‌شود. ملی‌پوشان کار سختی دارند، چراکه تیم‌های بزرگی چون لهستان، آلمان و ژاپن در این مسابقات هستند. تیم بانوان ما جوان‌تر شده و تعدادی از جوانان که در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده بودند به بدنه تیم تزریق شده‌اند.

وی افزود: نباید انتظار زیادی از این تیم داشته باشیم، اما به آنها گفته‌ام، تلاش خود را برای ارائه نمایشی خوبی به کار بگیرند. به تیم ما آنگونه که باید پرداخته نشد. برای برخی رشته‌ها وقتی می‌بازند هم تیترهای عالی می زنند اما در مخیله هیچ فردی نمی‌گنجید در هندبال زنان، سهمیه جهانی کسب کند. لیگ پویایی داریم و سقف قراردادها خیلی خوب شده است و خودمان با هشت تیم لیگ را بستیم تا از کیفیت آن کم نشود.

رئیس فدراسیون هندبال درباره ماندن یا رفتن وسلین وویوویچ، عنوان کرد: تا (دوشنبه) پس فردا کادر فنی تیم ملی بزرگسالان را مشخص می‌کنیم. هنوز وضعیت ماندن یا رفتن وسلین مشخص نیست و تا قبل مسابقات قهرمانی آسیا، شرایط او مشخص می‌شود. احتمال اینکه گزینه داخلی داشته باشیم وجود دارد.

پاکدل درباره رایزنی با مربیان خارجی برای هدایت تیم ملی هندبال زنان ایران، گفت: با چند مربی کره‌ای (جمعه چهار خارجی) رایزنی کردیم اما به نتیجه نرسیدیم. مذاکرات را با کشورهای دیگر ادامه می‌دهیم تا بتوانیم به نتیجه موردنظر برسیم. همچنین در چارچوب قوانین وزارت ورزش و جوانان، می‌توانیم از مشاوران مرد برای تیم ملی هندبال زنان استفاده کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha