۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۷
کد خبرنگار: 5526
کد خبر: 85302335
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده بسیج استانداری تهران: شهدا محور اصلی وحدت در جامعه هستند

تهران بزرگ - ایرنا - فرمانده مرکز مقاومت بسیج استانداری تهران با گرامیداشت هفته بسیج و تاکید بر بهره مندی از ظرفیت‌های آن، گفت: شهدا محور اصلی وحدت در جامعه هستند و عملکرد ما باید به گونه‌ای باشد تا پیام شهدا را به جامعه ارسال کنیم.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، نخستین همایش فرماندهان بسیج و مدیران استانداری تهران روز شنبه در سالن جلسات استانداری با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، سیدعباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استانداری، محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران و دیگر فرماندهان بسیج ادارات کل و شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ عباس سراج فرمانده مرکز مقاومت بسیج استانداری تهران با اشاره به ظرفیت هفته بسیج و اهمیت بهره مندی از آن اظهارداشت: هفته بسیج فرصتی برای بازخوانی جایگاه بسیج و تبیین آن با توجه به تحولات منطقه و جهان است.

وی در ادامه افزود: بسیج اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی و در مرحله سوم دولت اسلامی است که وظیفه سنگینی چون فرهنگ سازی و نهادینه کردن آن در بین قشرهای مختلف و آحاد جامعه اسلامی را بر دوش دارد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج استانداری تهران در ادامه تصریح کرد: امروز نیاز است که این نهادینه سازی با کمک اجرایی همه مسئولان انجام شود تا شاهد موفقیت های بیشتری در سطح جامعه باشیم.

سرهنگ سراج در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره شهدا در تهران در آینده نزدیک و با تاکید بر اینکه همه ما نیازمند تبیین جایگاه شهدا هستیم، گفت: شهدا محور اصلی وحدت در جامعه و بین مردم و مسوولان هستند.

وی یادآور شد: عملکرد ما باید به گونه‌ای باشد که پیام شهدا را در جامعه صادر کنیم زیرا سود و نفع این اقدام به موقع و صحیح در زندگی خودمان مشاهده می‌شود و امید است که با کار جهادی و تبیین به موقع باعث سربلندی و روسفیدی خود در مقابل امام عصر(عج) شویم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha