۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85302294
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استانداری بوشهر: نتایج پژوهش‌ها باید منجر به حل مشکلات استان شود

ایرنا- معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: رویکرد و نتیجه کار پژوهشگران این استان باید منجر به حل مشکلات مبتلا به و شتاب در توسعه پایدار باشد.

به گزارش ایرنا،" اکبر پورات "روز شنبه در جشنواره علم و فناوری بسیج فناوری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تبریک هفته بسیج اظهارکرد: پژوهشگران و محققان این استان مورد حمایت قانونی قرار می‌گیرند .

وی یادآورشد: دولت اهتمام ویژه ای به حل مسائل دانشگاه‌ها و محیط‌های علمی دارد و در تلاش هستیم تا فرایند توسعه علمی در مراکز آموزشی و دانشگاه‌های استان تسهیل شود.

پورات اضافه کرد: بسیجیان همیشه در تمامی عرصه‌ها پیشگام بوده اند و در ایجاد ثبات و امنیت در برهه‌های مختلف کشور نقش آفرینی کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر افزود: بسیجیان این استان در صحنه‌های مختلف سازندگی و میادین بین المللی در حوزه‌های مختلف علمی و ورزشی افتخار آفرین هستند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوع و متعددی به مناسبت هفته بسیج در استان بوشهر در حال برگزاری است، افزود: در این راستا تمامی دستگاه‌های اجرایی استان جهت برگزاری این برنامه‌ها همکاری و حمایت لازم داشته اند.

پورات با اشاره به تحولات بین المللی و غزه گفت: تا پیش از عملیات طوفان الاقصی شاید مردم فلسطین به فروپاشی و شکست اسرائیل باور نداشتند، اما الان این باور برای مردم فلسطین و کشورهای منطقه به وجود آمده و حتی کشورهای اروپایی و غربی نیز به این نتیجه رسیده اند که رژیم صهیونیستی رفتنی است.

وی گفت: نیروهای حماس با دست خالی در برابر سامانه‌های پیچیده اطلاعاتی و راداری توانستند در طوفان الاقصی حمله خود علیه اسرائیل را با موفقیت پیش بردند و امروز آمریکا و اسرائیل شکست راهبردی خورده اند و با بمباران غیر نظامیان نمی‌توانند این شکست را جبران کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با بیان اینکه راهبرد اساسی در انتخابات اسفند ماه چهار مؤلفه امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت است افزود: دشمنان انقلاب اسلامی نیز به دنبال بی ثبات سازی کشور، تفرقه بین ادیان و اقوام، دو قطبی سازی و القای ناکارآمدی و خبرسازی دروغین جهت ناامید سازی هستند که با درایت مردم و مشارکت حداکثری با شکست مواجه خواهند شد.

وی اضافه کرد: افتتاح و راه اندازی آب شیرین کن و تمرکز بر حوزه بهداشت و درمان و افزایش تخت‌های بیمارستانی، عملیات اجرایی بزرگراه بوشهر به شیراز و راه آهن، واگذاری زمین به طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن از جمله اقدامات دولت در استان بوشهر است.

در این آئین از پژوهشگران برتر استان بوشهر در عرصه علم و فناوری تجلیل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha