۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۵
کد خبر: 85302007
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین رویداد رسانه ای  "جام امید" در یزد آغاز شد

یزد_ ایرنا _ نخستین رویداد رسانه ای" جام امید" روز شنبه با حضور فعالان رسانه ای استان یزد در محل مجتمع امام علی (ع) آغاز شد.

به گزارش ایرنا، دبیر اجرایی این رویداد در مراسم آغاز بکار این جشنواره گفت : این رویداد در سه محور اصلی «جهاد تبیین»، «جهاد خدمت» و «جهاد امید» برگزار می شود.

"زهرا برادران زاده" با بیان اینکه تمام مراحل رویداد رسانه‌ای جام امید اعم از افتتاحیه، تولید مجتوا، ارزیابی و اختتامیه ظرف مدت ۲۴ ساعت برگزار می‌شود. افزود: حجم و تعداد انتشار،‌ کیفیت محتوای اثر،‌ تعداد بازدید،‌ تعداد اشتراک گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکس العمل مخاطب، شاخص‌های تعیین شده برای ارزیابی این رویداد است.


وی خاطرنشان کرد:‌ شرکت کنندگان در این جشنواره آثار خود در قالب‌های ایده‌پردازی، گزارش مکتوب، خبری، تحلیلی و تحقیق، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس، پوستر و اینفوگرافی و کلیپ موبایلی، تولید و منتشر می کنند.

برادران زاده تصریح کرد:این رویداد با هدف انتشار حداکثری امیدآفرینی در بین افکار عمومی، امیدآفرینی و نمایش پیشرفت های استان یزد برگزار می شود اما مطالبات و مشکلات استان نیز نادیده گرفته نمی شود.

برادران زاده اضافه کرد: در این رویداد از برخی مدیران و شرکت های دانش بنیان برای حضور در جمع خبرنگاران و پاسخ به سئوالات آنها نیز دعوت شده و در طول رویداد با حضور در محل برگزاری، به بیان برنامه های خودمی پردازند. برادران زاده یادآور شد: ۲۰ نفر از اصحاب رسانه استان یزد در این رویداد شرکت کردند و به تولید محتوا می پردازند.

وی افزود: آثار تولید شده در این رویداد پس از داوری توسط هیات داوران در ر روز ششم آذرماه تجلیل می شود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha