نیروهای انتظامی برای امنیت مردم از جان خود گذشتند

بیرجند - ایرنا - رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: نیروهای نظامی و انتظامی در سراسر کشور و مرزها جان و سرمایه وجودی خود را در راه امنیت فدا می‌کنند و جانفشانی‌ها به خاطر این است که تعرضی به جان، مال و ناموس مردم وارد نشود.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام ابراهیم صفورائی روز شنبه در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید استوار یکم "امیرحسین ابراهیمی" در بیرجند اظهار داشت: این عالم محل آزمون و مسابقه است و همه انسان‌ها می‌خواهند برتر باشند اما باید دانست که بهترین شدن هزینه دارد.

افزود: شهدا در این مسابقه بهترین هستند و هزینه‌ای که پرداخت کردند همان جان عزیزشان است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: انتخاب این مسیر و مبارزه با سودگران مرگ نشان می‌دهد که شهدای امنیت از دنیا فاصله گرفته و ترجیح داده‌اند برای ایجاد امنیت، آسایش و آرامش مردم، خود را فدا کنند.

وی عنوان کرد: درِ شهادت در نیروی انتظامی باز است و نیروهای این مجموعه هر روز با غسل شهادت از خانه خارج می‌شوند زیرا جان بر کف هستند.

حجت الاسلام صفورائی افزود: نیروی انتظامی نخواهد گذاشت خون شهید ابراهیمی پایمال شود و قاتلان این شهید به اشد مجازات می‌رسند.

وی گفت: از مسئولان انتظار می‌رود برای حفظ امنیت به عنوان ضروری ترین نیاز جامعه از فراجا حمایت کنند.

نیروهای انتظامی برای امنیت مردم از جان خود گذشتند

شهید امیرحسین ابراهیمی ۲۲ سال داشت که در لباس پلیس هشتم شهریور امسال حین اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و سوخت غیرمجاز (خودروهای شوتی) در محل پلیس راه شهرستان سربیشه بر اثر برخورد خودروی شوتی مصدوم شد و پس از تحمل یک دوره بیماری در حالت کما، روز چهارشنبه اول آذرماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر این شهید فراجا امروز بر دستان مردم شهید پرور خراسان جنوبی از هیات ابوالفضلی (مصلی قدیم) به سمت گلزار شهدای بیرجند تشییع شد.

جمعیت زیادی از مردم و مسئولان در این تشییع جنازه حضور یافتند تا بار دیگر قدردان جانفشانی مدافعان امنیت باشند.

پیکر شهید ابراهیمی بعد از اقامه نماز میت توسط نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند برای خاکسپاری به سمت گلزار شهدای بیرجند تشییع شد.

طنین نوای «کجایید ای شهیدان خدایی» حال و هوای امروز شهر بیرجند را در چهارمین روز آذرماه دگرگون کرد و پیر و جوان، کودک و بزرگ، مرد و زن یکصدا فریاد زدند «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست».

«اعتبار کشور شهید است»، «شهدای امنیت زائر حسینی هستند»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و «مرگ بر قاچاقچی» از دیگر شعارهای بود که در مسیر مشایعت پیکر شهید انتظامی تا گلزار شهدای بیرجند توسط جمعیت حاضر سر داده شد.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید استوار یکم "امیرحسین ابراهیمی" نیز شامگاه جمعه در کهف الشهدای بیرجند با حضور خانواده معظم شهید، اقشار مختلف مردم، استاندار، جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha