کار سخت تیم فوتبال چادرملو برای تثبیت صدرنشینی لیگ آزادگان

یزد- ایرنا- تیم فوتبال چادرملو اردکان تا پایان هفته سیزدهم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با کسب ۲۸ امتیاز در صدر جدول رده بندی است و برای تثبیت این جایگاه در مسابقات آینده خود کار سختی پیش‌رو دارد.

به گزارش ایرنا، تا پایان هفته سیزدهم لیگ آزادگان بعد از تیم فوتبال چادرملو، تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز با ۲۶ امتیاز و همچنین تیم خیبر خرم‌آباد با کسب ۲۵ امتیاز به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.

در بالای جدول رده بندی لیگ آزادگان، رقابت تیم‌های مدعی برای رسیدن به لیگ برتر فوتبال کشور بسیار نزدیک است و هر تیمی با یک لغزش و از دست دادن امتیاز، مجبور به تغییر مکان و جابه‌جایی در جدول است.

همچنین در انتهای جدول رده بندی لیگ آزادگان تا پایان هفته سیزدهم نیز به ترتیب تیم‌های داماش گیلان با ۱۰ امتیاز، دریا بابل با ۹ و تیم خلیج فارس ماهشهر با هفت امتیاز در مکان‌های ۱۶ تا ۱۸ لیگ قرار دارند.

در هفته سیزدهم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تیم چادرملو در یک بازی حساس خارج از خانه موفق شد حریف خود تیم خوشه طلایی ساوه را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد و به صدر جدول صعود کند.

بازی حساس چادرملو و مس کرمان در یزد

تنها نماینده فوتبال یزد در لیگ دسته اول کشور در هفته چهاردهم این رقابت‌ها در روز چهارشنبه هشتم آذرماه جاری از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید نصیری یزد میزبان تیم مدعی مس کرمان است .

تیم فوتبال چادرملو اردکان برای تثبیت جایگاه اولی خود در لیگ در حضور تماشاگران خود باید همچنان به کسب نتایج خوب و بردهای متمادی ادامه دهد تا در کورس قهرمانی بماند.

کارشناس فوتبال یزد گفت: تیم فوتبال چادرملو اردکان از ۱۳ بازی گذشته خود صاحب ۹ برد، سه باخت و یک تساوی است و برای رسیدن به لیگ برتر دارای ظرفیت‌های خوبی است.

جمال دهقانی به ایرنا افزود: تثبیت صدرنشینی لیگ آزادگان موضوع مهمی است که باید کادرفنی و بازیکنان تیم چادرملو قدر آن را با ارائه بازی‌های فنی بر اساس شرایط هر تیم حریف بدانند.

کار سخت تیم فوتبال چادرملو برای تثبیت صدرنشینی لیگ آزادگان

وی اظهار کرد: تیم مس کرمان، تیمی مدعی و با سابقه در لیگ کشور است و هم‌اکنون با ۱۸ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی است و مسابقه چادرملو و این تیم در یزد بسیار برای نماینده استان اهمیت دارد.

حریفان چادرملو در لیگ آزادگان

تیم‌های داماش گیلان، مس کرمان، سایپا تهران، دریا کاسپین بابل، مس سونگون ورزقان، خلیج فارس ماهشهر، پارس جنوبی جم، خیبر خرم‌آباد، نفت مسجدسلیمان، فجرشهید سپاسی، آرمان گهر سیرجان، استقلال ملاثانی، مس شهربابک، ون پارس اسلامشهر، چادرملو اردکان، شهرداری آستارا گیلان، مناطق نفت خیز گچساران و خوشه طلایی در این رقابت‌ها حضور دارند.

در پایان این مسابقات تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ یک به لیگ برتر فصل آینده صعود می‌کنند و سه تیم پایانی جدول یعنی تیم‌های شانزدهم، هفدهم و هجدهم لیگ یک به لیگ دسته دوم فصل آینده(۱۴۰۴-۱۴۰۳) سقوط خواهند کرد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارند و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

تیم چادرملو اردکان تنها نماینده فوتبال یزد در لیگ آزادگان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha