خدمت‌رسانی به مردم و توسعه از نتایج تفکر بسیجی در کشور است

مهاباد- ایرنا- رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: خدمت رسانی به مردم و توسعه از شاخصه‌های مهم تفکر بسیجی در کشور است که می تواند زمینه پیشرفت روزافزون را در جای جای کشور و استان فراهم کند.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی ناصر عتباتی روز جمعه در اجتماع بسیجیان تکاب افزود: باید از ظرفیت بسیج در جهاد تبیین و روشنگری استفاده کنیم.

وی با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: نقشه های شوم دشمنان علیه ملت ایران با حضور باغیرت و بابصیرت بسیجیان نقش برآب شده است.

وی به وحشی گری های رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و ادامه داد: توقف بمباران و آتش بس در غزه یک شکست بزرگ و تمام عیار برای اسراییل و آمریکا است.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی اضافه کرد: ۱۵هزار نفر انسان مظلوم و بی گناه در این جنایت وحشیانه به شهادت رسیده اند ولی متاسفانه صدایی از نهادهای به ظاهر حقوق بشری در نیامد.

عتباتی در ادامه صحبت‌های خود به کارهای انجام شده ارزشمند در استان و هماهنگی مطلوب دستگاه‌های اجرایی و قضایی اشاره و از زحمات و تلاش های شبانه روزی استاندار آذربایجان غربی و سیستم اجرایی استان در زمینه های مختلف از جمله دیپلماسی اقتصادی و جذب منابع اعتباری زیاد برای توسعه استان قدردانی کرد.

وی تاکید کرد: همه باید از فرصت خدمت به مردم استفاده و با وحدت برای توسعه و پیشرفت استان، شهرستان و شهر تلاش کنیم.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی‌ ادامه داد: امروز در سایه رهبری های حکیمانه و مدبرانه رهبرمعظم انقلاب به برکت حضور گسترده شما بسیجیان در صحنه های مختلف شاهد کشوری مقتدر و امن در منطقه هستیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha