۷۱ مصوبه؛ ارمغان سفر استاندار اصفهان به فلاورجان

اصفهان-ایرنا-استاندار اصفهان در پایان سفر به شهرستان فلاورجان از نهایی شدن ۷۱ مصوبه برای توسعه و آبادانی این منطقه خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از استانداری، سیدرضا مرتضوی شامگاه پنجشنبه در شورای اداری مشترک استان و شهرستان فلاورجان افزود: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه این شهرستان با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و فعالان اقتصادی محلی، ۱۱ مصوبه اتخاذ شد.

۷۱ مصوبه؛ ارمغان سفر استاندار اصفهان به فلاورجان

مرتضوی ادامه داد: فعالان اقتصادی شهرستان فلاورجان درخواست کردند این نشست طی روزهای آینده تکرار و پرونده‌های بیشتری مورد بررسی قرار بگیرد.

استاندار اصفهان به مشکلات و چالش‌های زیرساختی و عمرانی شهرستان فلاورجان اشاره و بیان کرد: به همین منظور روزهای گذشته نشستی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و بخشداران، شهرداران، دهیاران و رییسان شوراهای اسلامی شهر و روستای فلاورجان برگزار و ۳۵ مصوبه نیز در این حوزه اتخاذ شد.

استاندار اصفهان افزود: رسیدگی به مشکلات پُل تاریخی فلاورجان، روگذر شهر ابریشم، میادین و ۳۶ نقطه‌ جاده ای شهرستان که متولی خاصی ندارد و مورد اعتراض مردم است در این سفر مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این سفر همچنین به همراه شورای اداری استان با ۸۵ نفر از مردم شهرستان بدون واسطه دیدار و گفت‌وگو کردیم.

۷۱ مصوبه؛ ارمغان سفر استاندار اصفهان به فلاورجان

استاندار اصفهان ادامه داد: ۲۵ مصوبه دیگر نیز در نشست شورای اداری مشترک استان و فلاورجان تأیید شد.

مرتضوی گفت: هر کدام از مصوبات این سفر زمانبندی مشخصی دارد که انتظار می رود با برنامه ریزی اجرایی شود و نتایج آن در اختیار مردم شهرستان قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا؛ بیست و هفتمین سفر یکروزه شهرستانی استاندار اصفهان به شهرستان فلاورجان ساعتی پیش به پایان رسید.

بازدید میدانی از برخی پروژه‌های در حال اجرا و مشکلات زیرساختی؛ دیدار با خانواده شهید جاویدالاثر "غلامحسین جعفری"در قهدریجان، برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، ملاقات مردمی و برگزاری شورای اداری مشترک استان و شهرستان از جمله برنامه‌های مهم استاندار اصفهان و همراهان وی در سفر به فلاورجان بود.

شهرستان فلاورجان در ۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha