استاندار : اولویت استان کرمانشاه در سفر دوم رییس جمهور تکمیل راه‌آهن غرب کشور است

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه اعلام کرد: اولویت این استان در سفر دوم رییس جمهور، تکمیل راه‌آهن غرب کشور است زیرا هر روز تاخیر در این زمینه به استان و کشور لطمه می‌زند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمدطیب صحرایی» روز پنجشنبه در نشست پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور به کرمانشاه که با حضور «محسن منصوری» معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد، افزود: درخواست ما این است سفر دوم رییس جمهور و هیات دولت به استان در دی یا بهمن امسال انجام شود.

وی، بر تقویت زیرساخت‌های حمل و نقل ریلی، فرودگاهی و بزرگراهی و آزادراهی استان تاکید کرد و گفت: تکمیل بیمارستان ۵۵۰ تختخوابی کرمانشاه نیز یک نقطه اتکا برای توسعه گردشگری سلامت در استان است.

استاندار کرمانشاه، همچنین تکمیل سامانه گرمسیری و اجرای سامانه سردسیری را به عنوان زیرساخت پیشرفت استان مورد تاکید قرار داد و حمایت بودجه‌ای از اقدامات فرهنگی و اجتماعی در استان از جمله برای رفع آسیب‌های اجتماعی را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نشست نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

معاون اجرایی رییس جمهور امروز در سفری یک روزه به کرمانشاه پس از حضور در گلزار شهدای این شهر از چند پروژه عمرانی از جمله راه آهن، قطار شهری و بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی بازدید کرد و عصر امروز هم در جلسه بررسی مصوبات سفر اول رییس جمهور به استان نیز حضور یافت.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha