استاندار اصفهان: اهتمام دولت سیزدهم جبران کم‌کاری‌های گذشته است

اصفهان-ایرنا-استاندار اصفهان گفت: دولت سیزدهم با تکیه بر همه ظرفیت های موجود برای مردمی سازی کارها و جبران کم کاری‌های ادوار گذشته تلاش می‌کند.

سیدرضا مرتضوی عصر پنجشنبه در نشست صمیمانه با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان فلاورجان افزود: دولت سیزدهم میراث‌دار وضعیت خوبی نیست و حجم بدهی‌ها، پروژه‌های بر زمین مانده و واحدهای صنعتی و اقتصادی تعطیل شده، شرایط را برای مردم سخت و پیچیده کرده است.

وی ادامه داد: این کشور وجود مسوولانی را تجربه کرده که بزرگترین افتخارشان مغفول ماندن از پروژه های احداث مسکن در دوره مدیریتیشان است.

مرتضوی بیان کرد: اما دولت سیزدهم مسیر متفاوتی را آغاز و تلاش کرده تا با مجاهدانه و پرتلاش با نگاه جامع و وسیع، عقب ماندگی‌ها را جبران کند.

وی با بیان اینکه در یک سال و نیم نخست آغاز بکار دولت سیزدهم در استان اصفهان، ۴۷۳ واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند؛ افزود: در حوزه تولید انرژی پاک و ساخت مسکن نیز گام‌های بلندی در استان برداشته شده است.

استاندار اصفهان به سفرهای برنامه ریزی شده از سوی مدیریت اصفهان و برگزاری شورای اداری استان در شهرستان ها اشاره و بیان کرد: پیش از سفر به فلاورجان، مسائل این شهرستان در قالب جلسات متعدد مورد بررسی قرار گرفته است و امروز با بازدیدهای میدانی و برگزاری شورای اداری، مصوبات کاربردی بمنظور توسعه و آبادانی این منطقه اتخاذ می‌شود.

مرتضوی افزود: نتیجه ایستادگی جمهوری اسلامی در ادوار مختلف در برابر فتنه‌های دشمن، این بوده که دنیای غرب بخوبی دریافته است که هر کجا تأثیر و اراده جمهوری اسلامی باشد نمی‌توان تصمیمی مغایر با انتظار ایران گرفت.

استاندار اصفهان به پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف اشاره و بیان کرد: پیش از انقلاب، پزشکان هندوستانی و بنگلادشی بیماران ما را درمان می‌کردند اما امروز به جایگاهی رسیده ایم که تنها در اصفهان، در هفت ماه گذشته افزون بر یک هزار گردشگر سلامت پذیرش شده است و پروازهای گردشگری سلامت به استان‌های فارس و اصفهان بطور هفتگی انجام می شود.

وی افزود: با اینکه دشمن با توطئه های مختلف خود کشور ما را به زحمت انداخته اما جمهوری اسلامی ایران هیچگاه متوقف نشده است.

استاندار اصفهان ناامیدی را فتنه دشمن علیه جوانان ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: لازم است دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بارها و به عناوین مختلف برای جوانان تشریح و تبیین شود.

مرتضوی افزود: وظیفه نخست جامعه نخبگان؛ امیدآفرینی در جامعه و هوشیار کردن مردم نسبت به فتنه‌های دشمن است.

استاندار اصفهان تاکید کرد: مدیریت استان پذیرای دغدغه نخبگان در سفرهای شهرستانی است.

مرتضوی با بیان اینکه هیچ مساله ای نیست که با کمک مردم نتوانیم آن را پیش ببریم، خاطرنشان کرد: گواه این سخن دوران "دفاع مقدس" است که امام خمینی (ره) توانست حتی جنگ و شرایط پیچیده آن را بر مدار مردم و همیاری آنها اداره کند.

به گزارش ایرنا؛ بیست و هفتمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان به شهرستان فلاورجان امروز پنجشنبه در حال برگزاری است.

بازدید میدانی از برخی پروژه‌های در حال اجرا و مشکلات زیرساختی؛ دیدار با خانواده شهید جاویدالاثر "غلامحسین جعفری" در شهرستان قهدریجان، برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، ملاقات مردمی و برگزاری شورای اداری مشترک استان و شهرستان از جمله برنامه‌های مهم استاندار اصفهان و همراهان وی در سفر به فلاورجان است.

شهرستان فلاورجان در ۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha