روند رسیدگی به مطالبات و شکایات مردمی در ثبت احوال رضایت‌بخش است

تهران- ایرنا- رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری روند رسیدگی به مطالبات و شکایات مردمی در سازمان ثبت احوال را با وجود حجم بالای مراجعات رضایت‌بخش خواند.

به گزارش روابط عمومی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، در راستای بازدیدهای سرزده و میدانی به منظور رضایت سنجی مراجعین مردمی، حجت الاسلام احمد صالحی رئیس این مرکز از دستگاه‌های اجرایی از بخش‌های مختلف سازمان ثبت‌ احوال کشور دیدن کرد.

در این بازدید که هاشم کارگر رئیس سازمان ثبت احوال و معاونان، وی همراهی می کردند، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از نحوه پاسخگویی به مراجعات و روند رسیدگی به درخواست‌های مردم و همچنین مراحل مختلف چاپ و ارسال کارت‌های ملی و شناسنامه دیدن کرد.

حجت الاسلام صالحی ضمن قدردانی از زحمات رئیس و مدیران سازمان ثبت احوال کشور بیان داشت: با توجه به حجم بالای مراجعات و درخواست های مردم، روند رسیدگی به مطالبات و شکایات مردمی رضایت بخش بوده و قطعا نگاه حل مساله و همراهی مسئولان این سازمان قابل توجه است.

وی یادآورشد: یکی از درخواست های مردم تسریع در صدور کارت‌های ملی است که با تمهیدات به عمل آمده از سوی سازمان ثبت احوال این امر با سرعت بیشتری در حال انجام است.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور نیز در حاشیه این بازدید، اقدامات موثر انجام شده در این سازمان را برای تسهیل پاسخگویی به درخواست های مردم تشریح کرد.

روند رسیدگی به مطالبات و شکایات مردمی در ثبت احوال رضایت‌بخش است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha