۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۸
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85300522
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک واحد تولیدی در روستای نهوج اردستان افتتاح شد

کاشان _ ایرنا _ همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج یک واحد تولیدی در روستای نهوج اردستان افتتاح شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردستان در این مراسم گفت: به مناسبت هفته بسیج یک واحد خیاطی با اعتبار سه میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی سپاه پاسداران و باهمکاری ، بخشداری مرکزی ،دهیاری نیسیان و دهیاری نهوج در محل دهیاری روستای نهوج راه اندازی شده است.
سرهنگ روح الله صنعتکار افزود: این کارگاه با ۶ دستگاه چرخ خیاطی و یک دستگاه برش پارچه اتوماتیک در محل دهیاری روستا راه اندازی شده و برای هفت نفر از خواهران روستا به طور مستقیم شغل ایجاد کرده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردستان در ادامه از کلنگ زنی شبکه آبرسانی روستای مار در دهستان برزاوند بخش مرکزی اردستان با اعتبار ۶۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی سپاه پاسداران خبرداد و افزود: این طرح در ۲ مرحله اجرا می شود.
سرهنگ صنعتکار اضافه کرد: مرحله نخست این طرح تعویض و اصلاح ۴۵۰ متر لوله گذاری و در مرحله دوم ۱۲۰۰ متر دیگر لوله گذاری می شود.
وی اظهار کرد: اصلاح و لوله گذاری شبکه آبرسانی روستای مار با کمک بخشداری مرکزی و اداره آب و فاضلاب اردستان تا پایان ماه جاری به پایان می رسد و اهالی از آن بهره مند خواهند شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردستان در خصوص وضعیت طرح مجتمع آبرسانی ۱۹ روستای دهستان برزاوند گفت: طرح انتقال آب شرب از اصفهان به مجتمع برزاوند از مسیر کوهپایه به سمت دهستان برزاوند توسط قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران با اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است و تاکنون تا منطقه علون آباد در مرز شهرستان لوله گذاری شده پیش بینی می شود این طرح تا ۲۰ ماه آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.
سرهنگ صنعتکار افزود: با تکمیل طرح آبرسانی مجتمع برزاوند تعداد ۱۹ روستا با جمعیتی بالغ بر دوهزار و ۷۰۰ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند می شوند.
وی اظهار کرد: آب شرب این روستا ها در حال حاضر از قنات، چاه عمیق و حمل آب با تانکر از اردستان تامین و شبکه یک پارچه و آب پایدار ندارند.

روستای نهوج با ۳۰۰ نفر جمعیت در فاصله ۶۵ کیلومتری اردستان واقع شده است.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha