سه نمایشگاه تخصصی در مشهد آغاز بکار کرد

۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۶
کد خبر: 85300132
سه نمایشگاه تخصصی در مشهد آغاز بکار کرد

مشهد-ایرنا- بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، یازدهمین نمایشگاه تخصصی چاپ و بسته بندی و همچنین چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف عصر چهارشنبه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز بکارکرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این نمایشگاه ها با حضور مسوولان استانی و تعدادی از متخصصان و فعالان این حوزه گشایش یافت.
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این سه نمایشگاه عصر امروز چهارشنبه ساعت ۱۶ اول آذرماه افتتاح شد و تا ۴ آذر ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خواهند داشت.

سعید صیفی با اشاره به زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه افزود: فعالیت مشارکت کنندگان در نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، ماشین آلات خطوط تولید و فرآوری، سیستم های برودتی، تجهیزات آزمایشگاهی، تولیدات شیر و لبنیات، گوشت و پروتئین، انواع کره، گلاب، پنیر پیتزا و انواع سس است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد درباره برنامه های جانبی برگزاری بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته نیز بیان کرد: برگزاری همایش و تشکیل کارگاه های آموزشی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است. همچنین هیات های خارجی از کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، کویت و ترکیه در این همایش حضور دارند.

صیفی درباره زمینه فعالیت مشارکت کنندگان نمایشگاه تخصصی چاپ و بسته بندی نیز گفت: فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه پرینتر، چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ پارچه، ماشین آلات بسته بندی، کارتن و جعبه سازی، هدایای تبلیغاتی، ماشین آلات چاپ و ماشین آلات کارتن سازی است.

وی با بیان اینکه بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته و یازدهمین نمایشگاه تخصصی چاپ و بسته بندی در محیطی به وسعت هشت هزار متر مربع برگزار می‌شود، ادامه داد: این ۳ نمایشگاه درسالن های فردوسی و عطار برای استقرار شرکت های حاضر در این نمایشگاه پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای خود را به بازدید عموم بگذارند.

رییس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران در خصوص تعداد مشارکت کنندگان در سه نمایشگاه بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته و یازدهمین نمایشگاه تخصصی چاپ و بسته بندی گفت: تعداد کل مجموعه های حاضر در این نمایشگاه ۱۴۵ شرکت است که از استان خراسان رضوی ۷۰ شرکت کننده و خارج از استان نیز ۷۵ شرکت کننده از استان های تهران، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی، یزد، قم، سمنان، گلستان و خراسان رضوی، البرز، مرکزی در این سه نمایشگاه حضور دارند.

وی ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند تا ۴ آذر ماه همه روزه از ساعت ١۶ الی ۲۲ از این نمایشگاه ها بازدید به عمل آورند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha