۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۰
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85300025
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار ایلام: تسریع در رفع موانع طرح‌ نهضت ملی مسکن از الزامات دستگاه های اجرایی است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با اشاره به اینکه بخش مسکن اولویت اصلی دولت سیزدهم است، گفت: دستگاه‌های اجرایی در راستای واگذاری زمین‌های مازاد برای نهضت ملی مسکن، نهایت همکاری را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «حسن بهرام‌نیا» روز چهارشنبه در جلسه شورای تامین مسکن این استان، اظهار کرد: ساخت سالانه یک میلیون واحد در قالب طرح‌هایی مانند نهضت ملی مسکن یکی از اولویت های کار دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه باید طی مدت چهار سال ۳۲ هزار واحد مسکونی در استان ایلام در قالب طرح نهضت ملی مسکن ساخته شود، ابراز کرد: همه مدیران استان باید در این زمینه اهتمام داشته باشند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی استان در زمینه واگذاری زمین برای اجرای طرح مسکن ملی اهتمام ویژه داشته باشند، عنوان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی که اراضی آنها برای ساخت مسکن ملی مشخص شده است، همکاری لازم را برای شروع ساخت و سازها داشته باشند.

بهرام نیا تصریح کرد: طرح‌های نهضت ملی مسکن زمانی موفق خواهد شد که بانک‌ها به عنوان حامی تامین کننده منابع مالی با ارائه تسهیلات در زمان مناسب شرایط برای ادامه فعالیت و ساخت واحدهای مسکونی را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: بانک های استان ایلام در زمینه اشتغال خوب کار کردند و این همکاری باید در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن نیز وجود داشته باشد.

استاندار ایلام تصریح کرد: با توجه به مدت زمان باقی مانده باید سرعت طرح های مسکن ملی شتاب بیشتری بگیرد و رتبه استان بهبود بخشیده شود.

بهرام نیا به حل مشکل زمین های طایفه کایدخورده دهلران پس از سالها اشاره و افزود: با اقدامات انجام شده و پیگیری‌های مستمر پس از سالها یک هزار و ۳۶۲ قطعه زمین به طایفه کایدخورده در دهلران واگذار شد و باید طرف هفته آینده مقدمات واگذاری اسناد انجام و مشمول گذر زمان نشود.

استاندار ایلام با اشاره به آماده شدن زیرساخت‌ها برای آغاز عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن مهران، تأکید کرد: ظرف یک هفته باید اختلافات ملکی این شهرستان برطرف و همچنین ظرف یک هفته آینده عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در آبدانان آغاز شود.

سهمیه استان ایلام درطرح ملی نهضت مسکن ساخت ۳۲ هزار واحد مسکونی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha