نماینده حماس: مقاومت توانست به رژیم صهیونیستی آتش‌بس را تحمیل کند

بیروت- ایرنا- نماینده جنبش حماس در لبنان گفت: پیروزی مقاومت علیه رژیم صهیونیستی باعث شد آتش بس موقت را به رژیم تحمیل کنیم و این آتش بس برای کاهش دردها و رنج‌های ملت فلسطین انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا؛ احمد عبدالهادی نماینده جنبش حماس در لبنان با حضور در فرودگاه رفیق حریری بیروت ضمن خیرمقدم به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و با اشاره به سفرهای دیپلماتیک او در لبنان گفت: وزیر امور خارجه ایران در ابتدای جنگ و در اینجا پیام محکمی به صهیونیست‌ها دادند و تلاش‌های دیپلماتیک خود را در همین باره آغاز کردند.

وی ادامه داد: این سفر وزیر امور خارجه ایران هم در یک زمان مهم یعنی پیروزی مقاومت صورت گرفته است. رژیم صهیونیستی تاکنون دستاوردی در جنگ نداشته است. ملت فلسطین در حال مقاومت برابر رژیم صهیونیستی و هم پیمانان آن است.

نماینده جنبش حماس در لبنان خاطرنشان کرد: پیروزی مقاومت علیه رژیم صهیونیستی باعث شد آتش بس موقت را به رژیم تحمیل کنیم. این آتش بس برای کاهش دردها و رنج‌های ملت فلسطین انجام می‌شود و ان‌شاءالله با این آتش بس بتوانیم پیروزی بزرگ را محقق کنیم.

عبدالهادی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های زیادی را برای مساله فلسطین همگام با مقاومت مردم غزه انجام داد و امیدواریم این آتش بس به شکل کامل برقرار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha