۲۲۲ شعبه آرای مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر را جمع‌آوری می‌کنند

اردبیل - ایرنا - فرماندار خلخال و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های خلخال و کوثر گفت: در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ۲۲۲ شعبه اخذ رای و صندوق عهده‌دار جمع‌آوری آرای مردم خواهند بود.

سیدجواد یحیی‌زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: از مجموع ۲۲۲ صندوق در نظر گرفته شده برای شهرستان‌های خلخال و کوثر ۱۵۴ صندوق مربوط به شهرستان خلخال و همچنین ۶۸ صندوق مربوط به مناطق مختلف شهرستان کوثر است.

فرماندار خلخال اضافه کرد: در راستای اجرای برنامه‌های ستاد انتخابات کشور، ستاد انتخابات این شهرستان از روز ۱۳ مهرماه ماه سال جاری اقدام به برگزاری جلسات مختلف برای تشکیل هیات اجرایی و برنامه‌ریزی برای برگزاری پرشور انتخابات اسفندماه امسال کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا هشت نفر به عنوان هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری انتخاب شده‌اند.

همچنین گفت: هشت نفر اعضای هیات اجرایی خلخال شامل فرماندار، دادستان عمومی انقلاب و یک نماینده از هیات نظارت و همچنین پنج نفر انتخاب شده از بین ۳۰ نفر معتمد دعوت شده به جلسه انتخابات اعضای هیات اجرایی هستند که با اکثریت آرا انتخاب شده و هم‌اکنون در هیات اجرایی این شهرستان فعالیت دارند.

فرماندار خلخال ادامه داد: از آغاز تشکیل ستاد انتخابات خلخال تاکنون ۳۵ جلسه عملیاتی برای پیشبرد اهداف انتخابات تشکیل شده و برنامه‌های آمادگی برای برگزاری انتخابات روز ۱۱ اسفندماه سال جاری بر اساس برنامه زمان‌بندی شده و روزشمار انتخابات پیش می‌رود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha