کسب ۶ مدال رنگارنگ ارمغان پیشکسوتان دوومیدانی کرمانشاه از مسابقات قهرمانی آسیا
عکس آرشیوی است

کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات دوومیدانی شهرستان کرمانشاه گفت: تیم دوومیدانی استان در رقابت‌های قهرمانی پیشکسوتان کشور موفق به کسب ۶ مدال طلا و نقره شدند.

سلطان‌مراد یاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیست و دومین دوره رقابت های دوومیدانی پیشکسوتان قهرمانی آسیا امسال به میزبانی مانیل در کشور فیلیپین آبان ماه امسال برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت ها که با حضور ۴۰۰ ورزشکار پیشکسوت از ۲۸ کشور جهان برگزار شد سه نفر از ورزشکاران کرمانشاهی به این رقابت ها اعزام شده بودند که هر سه نفر موفق به کسب مدال در ماده های مختلف می شوند.

رییس هیات دوومیدانی شهرستان کرمانشاه اضافه کرد: در این رقابت ها فرشید میری در ماده سه هزار متر با مانع و در رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال توانست به مدال طلا دست پیدا کند.

یاری ادامه داد: علی گودرز ملکشاهی دیگر دونده کرمانشاهی حاضر در این رقابت ها نیز موفق شد در مواد هزار و ۵۰۰ و پنج هزار متر، ۲ مدال نقره را در رده سنی ۵۰ تا ۵۵ سال به خود اختصاص دهد.

کسب ۶ مدال رنگارنگ ارمغان پیشکسوتان دوومیدانی کرمانشاه از مسابقات قهرمانی آسیا

وی گفت: حاتم آزادی از دیگر قهرمانان پیشکسوت استان نیز در رده سنی ۸۵ سال به بالا موفق شد در مواد ۲۰۰، ۴۰۰ و ۸۰۰ متر سه مدال نقره را کسب کند.

رییس هیات دوومیدانی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: به این ترتیب ورزشکاران کرمانشاهی در این دوره از رقابت های قهمانی آسیا توانستند با کس یک طلا و پنج نفره کارنامه درخشانی از خود به جای بگذارند.

وی گفت: کرمانشاه یکی از استان های مستعد در رشته دوومیدانی در کشور است که همواره در مسابقات رده های سنی مختلف عناوین زیادی را به خود اختصاص داده اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha