۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل چهار مدرسه نیمه‌تمام رفسنجان نیاز است

کرمان - ایرنا - مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: اعتباری معادل ۳۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های آموزشی نیمه‌تمام خیرساز شهرستان رفسنجان نیاز است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، رضا هدایتی گفت: تعهدات بخش خیری مدرسه ۶ کلاسه مشارکتی با حاج حسین صفری، مدرسه ۶ کلاسه مشارکتی با برادران کرمی، مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی با مس سرچشمه و مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی رفسنجان به سرانجام رسیده و نوبت انجام تعهدات دولت و تکمیل پروژه‌ها هستیم.

وی ادامه داد: این چهار مدرسه در مجموع شامل ۳۶ کلاس درس نظری و با زیربنای سه هزار و ۸۰۰ مترمربع است و برای تکمیل این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان اظهار داشت: خوشبختانه در سفر پرخیر و برکت ریاست محترم جمهوری به کرمان اعتبارات خوبی برای تکمیل مدارس نیمه تمام خیرساز این استان مصوب شد که در صورت تخصیص ۱۰۰ درصدی این ردیف اعتباری ضمن تکمیل تعداد زیادی از مدارس و ارتقا شاخص سرانه فضای فیزیکی مدارس، اعتماد خیرین محترم مدرسه ساز این استان نیز جلب خواهد شد.

وی تاکید کرد: برنامه دولت سیزدهم سازمان نوسازی مدارس کشور و نوسازی مدارس استان کرمان مبنی بر جلب اعتماد خیرین است که موجب دلگرمی این نیک اندیشان در مشارکت مجدد با دولت و افزایش تعهدات خیرین مدرسه ساز استان خواهد شد و به منظور دستیابی به این مهم ضمن تشکر از مسئولان محترم، حمایت مجدد استاندار محترم، معاون محترم وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور و نمایندگان محترم استان را همانند سال گذشته خواهانیم.

هدایتی با اشاره به افزایش سرانه آموزشی استان کرمان بیان کرد: ان شاالله و به یاری خداوند متعال و کمک مسئولان استانی و کشوری تا مهرماه سال آینده این استان، از متوسط سرانه فضای فیزیکی کشور عبور خواهد کرد و برای رسیدن به سرانه استاندارد فضا با توجه ویژه به مناطق کم برخوردار گام برخواهیم داشت.

رفسنجان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha