۱ آذر ۱۴۰۲، ۹:۴۲
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85299233
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیمارستان شهدای دهلران به ۱۰۸ هزار نفر خدمات درمانی ارائه کرد

ایلام - ایرنا - سرپرست بیمارستان شهدای دهلران گفت: از ابتدای سال تاکنون به بیش از ۱۰۸ هزار نفر خدمات درمانی ارائه شده است.

"غلامرضا منصوری" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این میزان مراجعه کننده ۶۲ هزار و ۲۰۴ نفر به بخش اورژانس، ۱۶ هزار و ۵۸۴ نفر درمانگاه تخصصی، سه هزار و ۸۴۴ نفر بستری و مابقی هم در بخش‌های مختلف آزمایشگاه، سونوگرافی، رادیولوژی، سی. تی. اسکن و بخش عمل جراحی مراجعه کرده‌اند.

وی یادآور شد: در این مدت نیز تعداد ۲۸۶ زایمان در بیمارستان صورت گرفته است که از این تعداد ۱۲۵ زایمان طبیعی بوده و با توجه به اهمیت رسیدگی به مادران باردار، با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری معاونت درمان دانشگاه، متخصص زنان بیمارستان نیز به سه نفر افزایش و بیمارستان از خدمات متخصص زنان و زایمان برخوردار است.

سرپرست بیمارستان شهدای دهلران یادآور شد: در حال حاضر ۱۴ پزشک شامل ۲ نفر متخصص داخلی، متخصص بیهوشی، پزشک رادیولوژیست، متخصص اطفال، یک متخصص قلب و عروق، متخصص اعصاب و روان، سه نفر جراح زنان و زایمان، جراح عمومی و متخصص پوست، متخصص ارتوپدی و متخصص و جراج کلیه و مجاری ادراری و همچنین ۶ پزشک عمومی در اورژانس بیمارستان شهدای دهلران به بیماران خدمت می‌کنند.‏‎

بیمارستان شهدای دهلران به ۱۰۸ هزار نفر خدمات درمانی ارائه کرد

رئیس بیمارستان شهدای دهلران اضافه کرد: با تلاش های صورت گرفته و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام برای اولین بار جراح و متخصص کلیه مجاری ادراری در بیمارستان شهدای دهلران جذب شده است که طی هفته های آینده به بیماران ارائه خدمت می کند.

منصوری در خصوص سی. تی. اسکن این بیمارستان نیز گفت: به دلیل شرایط ویژه محیطی و بخارات گوگردی موجود در هوای دهلران شاهد سولفاته شدن قسمت‌های حساس تجهیزات بیمارستان بخصوص سی. تی. اسکن هستیم و همین امر سبب از کار افتادن این دستگاه شده است.

وی خاطرنشان کرد: با رایزنی های صورت گرفته طی ماه های آینده این دستگاه به یکی از مراکز نزدیک شهر دهلران انتقال داده خواهد شد و در این راستا نیز اقدامات لازم اداری برای تسهیل در جابجایی و خدمات رسانی به شهروندان صورت گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha