دوره آموزشی صادرات رینوتکس در تبریز برگزار می‌شود

تبریز - ایرنا - مسوول کمیته رویدادهای رینوتکس ۲۰۲۳ تبریز از برگزاری رویداد بوت‌ کمپ ( دوره آموزشی مهارتی ) در زمینه صادرات با همکاری اتاق بازرگانی تبریز و مرکز تجارت بین الملل به عنوان یکی از برنامه های این رویداد فناورانه خبر داد.

به گزارش ایرنا، رسول خالقی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این دوره آموزشی، میرهادی سیدی، مشاور امور بین‌الملل سازمان توسعه تجارت ایران و بهروز حسن الفت، مدرس مرکز تجارت بین‌الملل (ITC) مباحث مرتبط را ارائه می کنند.

وی اضافه کرد: آشنایی با مرکز تجارت بین‌الملل و ابزارهای تحلیل بازار صادراتی از جمله نقشه تجاری، نقشه دسترسی به بازار، قواعد مبدأ و اقدامات بهداشتی و فنی از سرفصل‌های بوت‌کمپ صادراتی رینوتکس است.

به گفته وی، جلسات این دوره آموزشی در روز پنجم آذر از ساعت ۱۰ صبح، روزهای ۶ تا ۸ آذر از ساعت ۸.۳۰ صبح و روز ۹ آذر از ساعت ۹ صبح در محل اتاق بازرگانی تبریز آغاز می‌شود.

خالقی همچنین از صدور گواهینامه مرکز تجارت بین‌الملل (ITC) برای شرکت‌کنندگان این رویداد آموزشی خبر داد.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند به سایت رینوتکس مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۴۱۳۵۲۶۱۲۰۳ یا ۰۴۱۳۴۷۷۵۷۵۴ تماس حاصل کنند.

به گزارش ایرنا، بوت‌کمپ معمولاً برای دوره‌های آموزشی فشرده و کاملا مهارتی عنوان می‌شود که فرد با شرکت در آن‌ها طی فرآیند منظم هر روزه، دانش کاربردی را در زمینه‌ای مشخص به صورت تخصصی به دست می‌آورد و سپس می‌تواند به صورت حرفه‌ای وارد آن حوزه شود.

یازدهمین نمایشگاه نواوری و فناوری ربع رشیدی ( رینوتکس ) تبریز از ۱۴ تا ۱۷ آذر امسال در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.

۲۷۰ طرح نوآوری در نمایشگاه «رینوتکس ۲۰۲۳» آذربایجان‌شرقی ثبت نام کرده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha