۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۵۵
کد خبر: 85298596
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

ایمیدرو به حوزه زیرساخت‌های کرمان ورود کرد

۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۵۵
کد خبر: 85298596
ایمیدرو به حوزه زیرساخت‌های کرمان ورود کرد

کرمان - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به محدوده‌های معدنی سازمان ایمیدرو در این استان گفت: در نشست فراکسیون پیگیری سند توسعه معادن و صنایع پایین دستی مقرر شد ایمیدور با توجه به شرکت‌ها و معادنی که در کرمان دارد و حق مالکانه‌ای که می‌گیرد در زیرساخت‌های این استان ورود کند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، امیر حسن‌زاده ضمن شرکت در نشست فراکسیون پیگیری سند توسعه معادن و صنایع پایین دستی با رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران دیدار و به فعالیت‌ها و ظرفیت‌های معدنی استان اشاره کرد و حمایت از معادن کرمان و توسعه اکتشاف و استخراج را مورد تاکید قرار داد.

وی عنوان کرد: در جنوب استان کرمان ذخایر معدنی فراوان و با ارزش اقتصادی داریم که باید نسبت به اکتشاف و استخراج آنها اقدام شود.

معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: با اعلام ظرفیت تولید ماشین‌آلات معدنی از سوی شرکت‌های داخلی ماشین‌ساز، مابقی تجهیزات و نیازها را می‌توانیم وارد کنیم تا به تولید واقعی در معادن و اقتصاد معدنی به زندگی مردم برسیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان همچنین با محمدرضا موثقی‌نیا رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) دیدار کرد.

وی با تشکر از ایمیدرو در برگزاری دوره‌های آموزشی در جنوب استان کرمان به خصوص حفاری و فرآوری مواد معدنی عنوان کرد: با توجه به نیاز این استان به اکتشاف، لازم است آموزش نیروهای حفار در کرمان ادامه یابد.

حسن‌زاده همچنین از مساعدت و همکاری سازمان ایمیدور در خصوص کمک در احداث جاده معدنی زرند به جلال‌آباد خبر داد.

نشست فراکسیون پیگیری سند توسعه معادن و صنایع پایین دستی با روسای کمیسیون‌های صنایع و معادن مجلس، اتاق بازرگانی، خانه صمت ایران، معاون اقتصادی استاندار کرمان، مدیران دفاتر ماشین‌آلات و بهره‌برداری معادن وزارت صمت، واحدهای ماشین‌سازی کشور و جمعی از نمایندگان مجلس و فعالان اقتصادی در محل ‌کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha