۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۲۳:۵۵
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85297788
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مفتی عمان اقدام انصارالله در توقیف کشتی صهیونیستی را ستود

تهران - ایرنا - «احمد بن حمد الخلیلی» مفتی عمان اقدام نیروی دریایی یمن وابسته به انصارالله یمن در توقیف کشتی اسرائیلی را ستود و از مردم یمن برای مقابله با کشتی های صهیونیستی و حمایت از مظلومان قدردانی کرد.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا به نقل از شبکه المسیره یمن، احمد بن حمد الخلیلی مفتی عمان با صدور پیامی گفت: از اعماق قلب و نیت خالصانه خود از ملت برادر و مسلمان عرب اصیل یمن به خاطر اقدام مثبتشان در مقابله با کشتی های صهیونیستی تشکر می کنیم که با صداقت حرف خود را زد و به وعده خود عمل کرد.

مفتی عمان از همه مردم یمن خواست تا حول این اصل بزرگ دینی یعنی حمایت از برادران مظلوم و ستمدیده و یاری کردن حق گرد هم آیند و خداوند پشتیبان حامیان مظلومان است.

پیشتر سخنگوی نیروهای مسلح یمن دیروز ( یکشنبه) از توقیف یک فروند کشتی اسرائیلی در دریای سرخ و انتقال آن به سواحل یمن خبر داده بود.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه نیروهای دریایی یمن عملیات نظامی را در دریای سرخ انجام دادند، افزود:‌ یکی از نتایج این عملیات، توقیف یک فروند کشتی اسرائیلی و انتقال آن به سواحل یمن بود.

سرتیپ «عبدالله بن عامر» معاون اداره ارشاد اخلاقی جنبش انصارالله یمن امشب در گفت و گو با شبکه الجزیره قطر با بیان اینکه کشتی اسرائیلی توقیف شده توسط نیروهای این جنبش در آبهای سرزمینی یمن بوده است، افزود: خدمه کشتی توقیف شده از ملیت های مختلف هستند و کشتی متعلق به یک تاجر اسرائیلی است.

وی افزود: فقط با توقف حمله به غزه از هدف قرار دادن کشتی‌های اسرائیلی دست می کشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha