۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۱۰
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85297519
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حمله راکتی سرایا القدس به پایگاه صهیونیست‌ها/آژیرهای خطر در عسقلان و اسدود به صدا درآمد

تهران-ایرنا- منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز از حمله راکتی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی به پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از شبکه المیادین، گردان‌های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در این باره اعلام کرد که با شلیک چند راکت پایگاه نظامی «مارس» ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

در همین راستا، منابع رسانه ای فلسطین اعلام کردند که آژیرهای خطر در شهرهای اشغالی «اشدود» و «عسقلان» و همچنین شهرک‌های مجاور نوار غزه به صدا درآمده است.

خبرگزاری شهاب نیز اعلام کرد که صدای آژیرهای خطر در شهرک‌های «نیر عوز» و «نیریم» در مجاورت نوار غزه شنیده می‌شود.

گردان‌های سرایا القدس ظهر امروز نیز از کشته و زخمی کردن ۶ نظامی صهیونیست در شمال نوار غزه خبر داده بود.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات طوفان الاقصی (۱۵ مهرماه) و حمله همه جانبه رژیم صهیونیستی یک روز پس از آن به مناطق مسکونی، درمانی و آموزشی نوار غزه، حزب الله لبنان در اقدامی هماهنگ با مقاومت فلسطین اقدام به هدف قرار دادن پایگاههای نظامی، جاسوسی و شنود صهیونیست ها در شمال سرزمین های اشغالی کرد که در اثر آن تاکنون دهها پایگاه رژیم اسراییل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شد و دهها دستگاه تانک، نفربر و خودروی زرهی صهیونیست ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته و شمار زیادی از نظامیان اسراییلی نیز به هلاکت رسیده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha