آغاز آموزش مدیران و دست‌ اندرکاران انتخاباتی در بوشهر

بوشهر- ایرنا- رئیس کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: بر اساس ابلاغیه وزارت کشور، آموزش مدیران و دست‌ اندرکاران انتخاباتی در این استان آغاز شده و مطابق با یک برنامه تقویمی پیش می رود.

"شهرام قضایی" روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در بوشهر اظهار کرد: از امروز زمینه حضور بخشداران این استان در اولین کارگاه تخصصی بخشداران مستقل به میزبانی استان فارس آغاز شده تا پس از دریافت آموزش های لازم بتوانند زیرمجموعه های خود در بخش های استان را تحت آموزش قرار دهند.

وی افزود: این دوره با حضور ۹۰ بخشدار مستقل از سه استان فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در شیراز برگزار می شود.

رئیس کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: همچنین فرمانداران و رؤسای کمیته های ستاد انتخابات این استان در قالب دو گروه در یکم و دوم آذر و همچنین هشتم و نهم آذر آموزش های لازم را در وزارت کشور فرا می گیرند.

قضایی ادامه داد: اولین کارگاه آموزشی گروه اول معاونین سیاسی فرمانداران سراسر استان بوشهر با محوریت قوانین و مقررات انتخابات در ۲۷ آبان در وزارت کشور برگزار و گروه دوم از این معاونین نیز در چهارم آذر در این کارگاه شرکت می کنند.

وی بیان کرد: در ۲۴ آبان ماه امسال نیز کارگاه آموزشی برای اعضایی هیات‌های اجرایی شهرستانهای بوشهر، گناوه و دیلم درر شهرستان گناوه برگزار شد.

رئیس کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخابات استان بوشهر ادامه داد: دومین مرحله از این آموزش‌ها در روز ۳۰ آبان جهت شهرستان‌های عسلویه، جم، کنگان و دیر به میزبانی فرمانداری کنگان برگزار می شود.

قضایی عنوان کرد: ستاد انتخابات استان دارای هفت کمیته است که کمیته آموزش و پژوهش بعنوان یکی از کمیته های عضو ستاد انتخابات، آموزش تخصصی قوانین، امور اجرایی، بازرسی و امور الکترونیک را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: کلیه آموزش‌های این کمیته به دو صورت متمرکز در وزارت کشور و در سطح استان به صورت منطقه‌ای و شهرستانی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha