۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۲۵
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85297096
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

طرح آبرسانی به چهار روستای گیلان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رشت - ایرنا - سرپرست شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: طرح آبرسانی به چهار روستای شهرستان فومن که جزو پروژه های مهم شرکت آب و فاضلاب استان است ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بر اساس برنامه‌ریزی‌ تا پایان دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

علیرضا غیاثی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح آبرسانی به روستای گوراب پس، فتح علی محله، کوره خرم و شالتوک جزو پروژه های مهم شرکت آب و فاضلاب استان گیلان است که عملیات اجرایی آن از ۲ سال گذشته آغاز شده است.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه سه هزار و ۵۰۰ نفر به مشترکین شهرستان فومن افزوده خواهد شد، اضافه کرد: در زمان حاضر به غیر از طرح آبرسانی به چهار روستای یاد شده، ۱۰ پروژه فعال دیگر با اعتباری بالغ بر ۷۶۶ میلیارد ریال در حال اجرا است.

غیاثی خاطر نشان کرد: این طرح ها شامل تکمیل آبرسانی به هفت روستا، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع و تاسیسات آبرسانی، تکمیل مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی خلیل سرا، تکمیل خط انتقال روستاهای متصل به این مخزن ذخیره آب شرب و تعویض خط انتقال سایت سرداران شهید در روستای سپیران به طول ۳ هزار و ۲۰۰ متر در سطح روستاهای شهرستان فومن است.

وی اظهار کرد: همچنین پروژه تکمیل آبرسانی به مسکن مهر و تکمیل خط انتقال مخزن خلیل‌سرا به شهر فومن از پروژه‌های آبرسانی در حوزه شهری این شهرستان در حال انجام است.

افزون بر ۳۵ هزار و ۳۶۰ مشترک شهری و روستایی شهرستان فومن تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha