دستگیری کلاهبردار اینترنتی در کوهدشت و اخبار انتظامی لرستان

خرم آباد - ایرنا - دستگیری کلاهبردار اینترنتی با ۲۵ شاکی در کوهدشت، کشف جرائم سایبری در دورود، دستگیری سارق حین سرقت در خرم آباد سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز دوشنبه ۲۹ آذر ماه است.

دستگیری کلاهبردار اینترنتی با ۲۵ شاکی در کوهدشت

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت گفت: کلاهبردار اینترنتی یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریالی با ۲۵ شاکی در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبر یپلیس لرستان سرهنگ علی امانی اظهار داشت: در پی مراجعات شهروندان مبنی بر اینکه یک نفر در فضای مجازی مبالغی را از آنها کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا با کارهای اطلاعاتی و هماهنگی قضائی فرد کلاهبردار را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر و مشخص شدکه دارای ۲۵ شاکی در سطح کشور است.

سرهنگ امانی بیان کرد: در تحقیقات بیشتر از این متهم مشخص شد مبلغ یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال از شهروندان با ترفند خرید کالا کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت با بیان این مطلب که در تحقیقات اولیه متهم به جرم خود معترف شده است گفت: متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کشف جرائم سایبری در دورود

فرمانده انتظامی دورود گفت: ۹ فقره جرائم سایبری در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ جمشید سیاه منصور گفت: در پی مراجعه شهروندان به پلیس فتا این فرماندهی، مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب شخصی، مراتب در دستور کار پلیس فتای شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی دورود تصریح کرد: ماموران پلیس فتا پس از بررسی و با بهره گیری از شیوه و شگردهای پلیسی موفق شدند طی چند روز اخیر تعداد ۹ متهم را شناسائی کنند.

سرهنگ سیاه منصور با بیان اینکه پس از کسب دستور قضائی وجوه برداشتی تعدادی از شکات به حساب آنان برگشت داده شد، بیان کرد: با دستگیری متهمان پرده از راز ۹ فقره از جرایم سایبری در این شهرستان به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برداشته شد، که اغلب جرائم مکشوفه، برداشت غیر مجاز و کلاهبرداری های اینترنتی بوده است و متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در کوهدشت و اخبار انتظامی لرستان

دستگیری سارق حین سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: سارق سابقه دار لوازم و قطعات خودرو با ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت لوازم و قطعات خودرو در این شهرستان بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۳ خرم آباد حین گشت زنی در یکی از معابر سطح شهر خرم آباد به یک نفر در حال باز کردن درب یک دستگاه خودروی پارک شده مظنون که با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که در عملیاتی ضربتی توسط ماموران دستگیر شد.

سرهنگ قاسمی گفت: متهم در ادمه با مواجهه با ادله پلیس به ۱۱ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو معترف و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

انهدام باند سارقان مغازه خرم آباد

رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: باند سارقان حرفه ای مغازه منهدم شد و به۱۴ فقره سرقت مغازه در شهرستان خرم آباد اعتراف کردند.

سرهنگ عبدالرضا رخشان اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از مغازه در سطح شهرستان خرم آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۲ نفر از سارقان اصلی و یک نفر مالخر را دستگیر و جهت انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ رخشان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۴ فقره سرقت مغازه اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصا در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha