۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85296896
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استقرار ۱۰۰ سرمایه گذار جدید در شهرک های صنعتی قزوین

قزوین - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: ۱۰۰ متقاضی سرمایه گذاری جدید در شهرک ها و نواحی صنعتی از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان جذب شده اند.

رضا صفاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با واگذاری ۹۰ هکتار از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی به سرمایه گذاران جدید، شرکت شهرک های صنعتی قزوین در تحقق شعار سال، ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال در بین استان های کشور پیشتاز جذب سرمایه گذار بوده است.

وی، میزان سرمایه گذاری صورت گرفته با سرمایه گذاران جدید را بالغ بر ۷۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: با راه اندازی این تعداد از پروژه ها در شهرک ها و نواحی صنعتی، سه هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی جدید در سطح منطقه ایجاد می شود.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی قزوین با اشاره به نوع فعالیت این تعداد از واحدهای صنعتی، تصریح کرد: بیشترین میزان فعالیت متقاضیان جدید سرمایه گذاری این استان در حوزه صنایع شیمیایی، غذایی و فلزی می باشد.

صفاری در خصوص بیشترین میزان جذب سرمایه گذار و اراضی واگذار شده این استان، خاطرنشان کرد: شهرک های صنعتی خرمدشت، حکیمیه و قزوین (کوهین) به ترتیب بیشترین میزان استقبال را در بین متقاضیان به خود اختصاص داده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین با اشاره به نزدیکی استان به پایتخت کشور، برخورداری از زیرساخت های مناسب و همچنین موقعیت ارتباطی موجب شده تا قزوین به استانی جذاب برای سرمایه گذاران صنعتی تبدیل شود، تصریح کرد: این در حالی است که طی سال های اخیر با وجود تحریم های ظالمانه دشمن هرساله شاهد رشد سرمایه گذاری در بخش تولید این استان بوده ایم.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی، دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

حدود یک هزار واحد تولیدی بهره بردار در شهرک های صنعتی قزوین مستقر هستند و به همین تعداد نیز طرح تولیدی در شهرک های صنعتی استان در مراحل مختلف ساخت و ساز قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha