۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85296851
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آبگرفتگی برخی از خیابان‌های اهواز تا ظهر امروز برطرف می‌شود + فیلم

اهواز - ایرنا - مدیرعامل آبفای خوزستان گفت: برخی از خیابان‌های اهواز دچار آبگرفتگی شده که تا ظهر امروز فروکش می‌کند.

محمدرضا کرمی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: تیم‌های عملیاتی در حال فعالیت هستند همچنین شبکه فاضلاب اهواز و پمپ‌های مکش، با تمام ظرفیت در حال تخلیه آب هستند.

وی افزود: تمام ۳۶۰ پمپ موجود در شهر اهواز در حال فعالیت هستند اما حجم بارندگی‌ها زیاد بوده و دفع آبگرفتگی پیش آمده،چند ساعت طول می‌کشد.

مدیرعامل آبفای خوزستان گفت: در ساعات اولیه صبح آبگرفتگی در منطقه "شهرک دانشگاه" تا لبه جدول رسیده بود که با فعالیت تیم های عملیاتی، سطح آب بعد از نیم ساعت پایین تر آمد.

وی افزود: در "میدان ۱۵ خرداد" با اقدامات صورت گرفته، خوشبختاته نسبت به بارندگی قبل، آبگرفتگی خاصی نداشتیم همچنین رفع نقاط ریزشی موجب شد تا مشکل آبگرفتگی در "خیابان لشکر" برطرف شود.

کرمی نژاد در خصوص آبگرفتگی ایجاد شده در "خیابان وهابی" اهواز گفت: هنوز اجرای شبکه فاضلاب در این خیابان انجام نشده اما تا ۱۰ روز آینده عملیات اجرایی شبکه فاضلاب این نقطه شروع خواهد شد.

وی افزود: هر جا که شبکه فاضلاب اجرا شده، آبگرفتگی نداشتیم به همین دلیل باید تلاش کنیم که هر چه سریعتر شبکه فاضلاب اهواز به طور کامل اجرایی شود.

تیم‌های عملیاتی در حال دفع آبگرفتگی معابر اهواز

پس از بارش های امروز شهر اهواز، تیم‌های عملیاتی مختلف آبفای خوزستان و شهرداری اهواز برای رفع آبگرفتگی ها به حالت آماده باش درآمدند.

در فرآیند دفع آب‌گرفتگی‌های ناشی از بارش‌های امروز، پمپ های مکنده متعددی ‌بکارگیری شده و تخلیه آب از معابر شهر اهواز ادامه دارد.

گفتنی است بارش باران از بامداد امروز دوشنبه در اهواز و دیگر نقاط استان آغاز شده است.

بر اساس این گزارش تاکنون ۶۱ درصد از عملیات اجرایی شبکه فاضلاب اهواز انجام شده است.

آبگرفتگی در برخی از خیابان های شهر اهواز باعث مشکلاتی برای شهروندان شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha